Здрасти! Е, ако случайно не сте чули в стардол се е зародила група от акаунти, които могат да ви откраднат данните, дрехите и акаунта като цяло.. Как? - Само с приемането на техния friend request. Имам някои от имената на тези хора, получих ги от приятелката ми sweet_3094. Освен имената, изготвих и списък с някои съвети как да ги разпознаете.
  • Какво гласи техният request :
    "Hiee!!! Lurvee your MeDoll... It's soo stylish ;) Wanna be friends?"
    ... и всякакви БЛИЗКИ интерпретации.
  • Как да се убедите,че са от "мафията"?
    Можете да погреднете в посетителите си. В повечето от случаите вие няма да видите този акаунт да ви е посетил..Това е така, защото те се стремят да пратят request на колкото се може повече хора. Внимавайте!
  • Ако получите подобен request моля да ни сигнализирате!

    Н Е К А Д А С И П О М О Г Н Е М В З А И М Н О !
    -------------------------------
    ЕТО И НЯКОИ ОТ ИМЕНАТА:
    Sydney_5562
    Maria_9567
    Georgia_6057
    Natalie_4793
    Danielle_3585
    hannahsup
    -------------------------------

5 коментара:

Анонимен каза... събота, март 14, 2009  

olelee mersi 4e kaza!! ujas, kat ni6to 6tqh da gi priema :D mi nqkoi moje li da obqsni po-podrobno kak stava hakvaneto ?

Анонимен каза... неделя, март 15, 2009  

Hackvaneto se nari4a 'phishing'. Kogato otvori6 daden sait (prieme6 request - v slu4aq) te polu4avat inofmaciq s va6ite danni i dostap do accounta vi. Posle e dosta trudno da si vurnete accounta, po4ti nevazmojno... :[
- rali4ka94

Този коментар бе премахнат от автора.

uuuuuuu iskam da pitam ne6to na men mi izpratiha i az blocknah acca na tazi oba4e nz dali 6te polu4i informaciqta za profila mi pls kajete

zdraweite! poluchih pokana za priqtelstwo ot Gotina... napisa mi neshto ot sorta na 'zdrawei blagodarenie na teb imam 1000000 neshta, ne pitai zashto...' ii natatuk ne mojah da go procheta.. dali towa ne e poredniqt izmamnik :?

MissYoni1995

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive