Предубреждение към читателите:

Първо искам да ви благодаря за това, че следите този блог. Той е направен за вас да Ви уведоми за последните неща свързани в StarDoll, както и да ви представи нещо любопитно с рубриките си извън темата StarDoll, затова Ви моля да го уважавате, да уважавате труда ми, както и този на остналите автори.
Не крадете постове или картинки за който, аз съм отделила от моето време да ги направя.
Ако искате вашият блог да бъде посещаван и в последствие известен тряба да е единствен сам по себе си, уникален - задайте си въпроса - Какъв е смисълът някой да посещава вашият блог, като нещата които се откраднали може да ги види в блоговете от които сте ги взели? - ....

Мярката която мога да взема е да направя така, че блога да бъде видим само за хора, които са получили покана от мен.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Предубреждение към авторите:

Когато rihanceto46 напусна блога ме заля вълна от желаещи, които искаха да заемат нейното място и се запитах " Какъв е смисълът да държа хора, които не пишат при положение, че има толкова много желаещи?" и си отговорих, че няма смисъл...
Затова предупреждавам:

woman-in-white
lxyoni
biroi4itu_be
iliqn4eto
ams.love

ако не се активизирате в скоро време ще ви изключа.
Държа да отбележа, НЕ гоня никого, тъкмо обратното призовавам Ви да пишете, защото няма как да ме убедите, че не може да намерите 15 мин. в седмицата да напишете един пост, пък какво остава за месеци наред...

-------------------------------------------------------

Противно на твърденията на няколко души, че от мен не можело да се пише, защото съм отразявала всичко бързо си направих експеримента да не отразявам някои неща дни наред и както сте забелязали в този блог вообще не беше отразено, че е излязла шестата колекция на LE, така че спрете с тези смешни изкавания .


***********************************************************************************************

17 коментара:

Здравей, Prikazna...
И аз също си имам блог но си имам свои снимки, така че всеки трябва да има свои изработени изображения и написани теми. Ти си напълно права в това че другите искат да не губят времето си за такива неща.
Ако ще избирате нови момичета и аз искам да се включа.
Благодаря предварително.
Профилът ми в стардолл: sibiii

Не разбирам кога ти стана шефа тук? Не искам да съм заядлива, но само ти пускаш публикации. Другите не са активни, но пък този блог сякаш се е превърнал н твой!

Браво Деси, ти си страхотен човек,автор и оунер (собжственик)на блога...

Даринке не искаш да си зядлива, но си такава... и аз ще ти отговоря както си заслужаваш...

Ако вземеш да си размърдаш мозъка и помислиш логично ще вземеш да се сетиш, че поначина по който съм написла поста, аз мога да взимам тези решения, а щом мога да ги взима значи, аз също контролирам блога...

Или по простоня начин- На въпроса ти откога аз съм шева, ми да ти кажа от доста време аз съм шефа...
И не мисля, че трябва да ти бия на тебе кабаната или на който и да било за вътрешните промени в блога!

Мисля, че си много права за всичко, наитина много се учудих, защо не беше постнато нищо за ЛЕ, и защо напоследък само ти пишеш в блога и се радвам като гледам, че го правиш за нас, а не си длъжна по никакъв повод и точно това прави този блог най- посещавания български блог за стардолл и, че много други български блогове се опитват да го копират без да влагат нищо от себе си. Мисля, че ние читателите трябва да сме благодарни за това и съвсем пък не мисля, че няма какво да се отразява повече, за това наистина трябва помислиш за редактиране на авторския екип и не го казвам като кандидат желаещ автор,а като обикновен наблюдател и редовен читател на блога ;)

Не знам защо нападате Деси?Тя какво е виновна, че някои са искали да бъдат автори, а сега не пишат?!Когато човек е част от нещо, той трява да е активен.От доста време виждам банера на Деси преди публикация.Тя отделя много време за да прави снимките..за да ги намери, да намери информация за да са доволни всички.Не я обиждайте!!Тя най-малко е виновна.Все пак като по-голяма от всички е логично тя да контролира блога.Разбирам, че всички имате много за учене..аз не искам да съм автор, защото съм 7 клас и сега се започват пробни тестове всеки ден и няма да имам време.Преди да искате да сте автори помислете дали наистина имате време за да пишете.Със сигурност някои търсят популярност чрез този блог и това е глупаво!! ; )
xoxo

Този коментар бе премахнат от автора.

Zdravei!
Az sa6to sam avtor na blog i kato teb smqtam 4e trqbva da pi6a sama svoite postove!Ne bih iskala nqkoi da kopira ot men !!!Ti naistina si mnogo aktivna!!Razbiram 4e nqkoi naistina gi marzi no ako iskat da badat avtori 6te se potrudqt malko!!
NE OBIJDAITE Prikazna!Tq ne e vinovna za ni6to!!
BADETE AKTIVNI AKO ISKATE DA STE AVTORI!!!!!

Desi moje6 da me maxa6 ve4e nito imam vreme za stardoll, nito za blog.
Az ot dosta vreme ne sum aktivna v stardoll, a kamo li v bloga.

Dori ne znam dali e pozvoleno da se pi6e na latinica, ama...

Otnosno Stella:
mlukni, i ne se burkai tam det ne ti e rabota, ok?
Nqma da kazva6 koi go murzi i koi ne we
6te se vuzdurja ot psuvni, ama takiva kreteni kato tebe deto ni6to ne znaqt da ne se burkat
KS

ейй.. чакайте сега.. тука не става въпрос за мързел (може би) по-вероятното е, че нямаме възможност. Например аз напуснах поради причината, че съм в 7 клас и уча за изпити.. изобщо и в Стардол не влизам.. дори вече все по-рядко сядам на компютъра... точно заради това аз мисля, че е по-възпитано и културно да не вися вдясно от имената, които попринцип си заслужват мястото в графата автори, ако не съм активна, защото аз повече от месец или 2 нищичко не бях писала.. смятах за редно да се оттегля при положение, че нямам възможност... да са се върна на мисълта си.. не става въпрос за мързел, а по-скоро за липса на възможност... никого не обвинявам, особенно авторите, че не са постъпили като мен, но все пак ако нямате възможност отстъпете на някой, който със сигурност гори от желание да пише в най-хубавия български блог за Стардол :)

rihanncheto46 /Сиси/

Nqmam predvid da obidq nqkoi!!Zatui i vie ne me obijdaite!!!nqkoi da e kazal konkretno za teb Hrissy!
Ama az sam pitala priqtelki i te sa mi kazvali 4e gi marzi da pi6at!!NE GOVORQ 4E VSEKI GO MARZI!!!! NQKOI MOMI4eTA SA V 8 ili 7 KLAS I NQMAT VREME OT U4ene!!!!
MOLQ VI NE ME OBIJDAITE ZA6TOTO NE SAM KAZALA NITO 4E VSI4KI SA TAKIVA NITO NI6TO!!VSEKI SI IMA MNENIE I AZ GO UVAJAVAM!!!AKO VIE NE UVAJAVETE MOETO NQMA DA SLEDQ BLOGA VI I ''DA SE BARKAM''!!
NO SMQTAM 4e TOZI KOITO IMA PRAVO DA ME OBIJDA ZA NE6TO E SAZDATELKATA NA BLOGA!!DORI DA NE MI HARESVAT MNENIATA NA NQKOI AZ 6TE SI MAL4A A NQMA DA GO OBIJDAM!!

A togawa kat ne govori6 za NQKOGO 6to govori6 v mnojestveno 4islo? Ti koi klas misli6 4e sum ? 6ti li? Ne , 7mi sum.

Tisq ko misli6 4e 6te po4na da ti se izvinqvam li v nqkoi drug jivot -OK.

ako znae6 az bqh ot edin ot purvite hora, koito po4naxa da pi6at v bloga 6toto s Veri se poznawame (koqto btw e suzdatelkata na bloga).

I ako spre6 da gleda6 bloga az 6te se emoquitna i 6te te zaleq s kyp izvinqva6ti suob6teniq li
OOH CRAP NO

Ako iska6 nameri si drug s koito da se zaqjda6 ne sam pisala v toq blog za da se zaqjdam s nqkoi!!Pi6a za udovolstvie!!Ne sam te karala da mi se izvinqva6.da me moli6 ili ne6to drugo!!!
1.Ne sam go otpravqla kam teb
2. Obijdai nqkoi drug,za6toto az nqma da ti otgovarqm pove4e!!!
Vie sami gubite posetiteli!!
Az znam 4e 7 klas e mn truden,razbiram!!!Tai 4e ne obvinqvam hora,koito u4at za da postignat uspeh!!
IZVINQVAITE AKO SAM UBIDILA NQKOI!!

axaxa mn 6te me pro6tawa6 desi oba4e weri me nazna4i w tozi blog i t1i kato ideqta za tozi blog e neina i e i s1zdatel samo tq 6te moje da me izgoni ne me int dali weri e napysnala no dokato ne mi pokaje6 pismeno k1de ti e kazala da q zamestwa6 az nqma da te sly6am .. ako ne si razbrala kogato weri nazna4awa6e wsi4ki tq kazwa6e 4e wsi4ki w tozi blog sme rawni i nqma 6efowe towa 4e ti se zanimawa6 samo s towa e li4no twoi problem taka 4e nito si 6ef nito n6 wsi4ki sme rawni nedei da ima6 mnogo samo4ywstwie za6toto e bez pokritie ..

Mn me interesyva 4e nqa da otgovarq6 srsly
Kat ne6to ne e vqrno 6to go govori6 we
purvo kaa6 edno posle drygo

i sq ko iska6 da kaje6 4e az sum izgonila tebe i nqkvi drygi mxm to4no taka e
Se6 se :D

i moga da 4eta bez da mi pi6e6 s udivitelni we >_>

Ами какво да кажа... аз също не съм писала в блога от страшно много време, няма да се оправдавам...

Направило ми е впечатление, че и чуждестранните блогове напоследък не са много интересни. Във всеки блог, свързан със стардол пише едни и същи неща - новите ХотБайс, новите дрехи, новата кампания и т.н.

Деси прави всичко възможно да разнообрази блога с интересни публикации за музиката например, за модата... и естествено всички веднага се обаждат, защо в блога имало неща, които не са свързани със стардол...

Като направим някой конкурс пак недоволствате, независимо че раздаваме и последните си стардолари като награди...

Ами тогава остава да пишем само за новоизлезлите неща в стардол, за които можете да прочетете във всеки друг блог.

Ако не ви харесва блогът, не го четете, просто е... след като ще критикувате, дайте някоя по-интересна идея...


----------


darina_xixi - кой е казал, че Деси е станала шеф на блога? И аз не искам да съм заядлива, но в този блог ако няма правила, ще цари пълна анархия... ти самата пишеш за блог, знаеш как е... досадно е да се постараеш да напишеш публикация и после някой да ти дава акъли и да критикува без основание... ако не е Деси да напише правилата, кой друг ще го направи?


----------


lxyoni - сори, ама какво протестираш, след като наистина не си писала от месеци в блога? Ако нямаш намерение да пишеш занапред, защо толкова се репчиш на Деси... няма значение дали тя е създала блога, или не, все пак си е права...




Аз нямам нищо против Деси да изгони когото и да е, щом наистина не пише в блога. Пак повтарям, самата аз не съм писала от много време, но ако Деси сметне за нужно - може да ме махне, и наистина няма да имам нищо против.


Между другото в компа си имам цяла папка, в която съм си подготвила 5-6 статии за bg-stardoll, които мислех да пусна още преди два месеца, но се отказах, след като видях, че след всяка публикация възникват спорове, караници, обиди, анонимни коментари и т.н.


- rali4ka94

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive