За бразилските потребители Стардол е подготвил много симпатични подаръци - тениска и гланц за устни. За целта трябва да боравите с прокси настройки, но ако не знаете как ще намерите урок тук направен за вас от Деси. Сега ще ви покажа стъпките, за да вземете подаръците.


1) Влезте в Стардол,но не се логвайте.
Важно е и да изчистите историята в браузъра си.

2) Сменете прокси настройките си със следните:

IP:
200.195.132.240
Port: 8080

Ако не се получи може да пробвате и с тези:


IP:
201.26.202.157
Port: 6588

3) Влезте в профила си.

4) Отидете на тази страница:

http://www.stardoll.com/en/campaigns/oboticario_br/


5) Там ще видите следната картинка:





=> Натиснете върху
жълтото поле, за да получите подаръците, които изглеждат така:



Х.О.Х.О


4 коментара:

С нито една от настройките не ги получавам... Тази страница с безплатните неща не ми се отваря изобщо... А правя всичко, както трябва...

Незнам...на мен ми стана с първите настройки. Казвам пак, че е много важно да изчистите историята на браузъра и след това да следвате стъпките. Също така имайте малко търпение, изчакайте страниците да заредят напълно, не бързайте....

Na men syshto ne mi se poluchava .. ;/




Anilavi/Didi.

Според мен проблема,е че просто админите на стардол за разбрали,че повечето хора използват анонимно влизане и вземане на безплатни неща в стардол,но не съм напълно сигурна.Така мисля,поради причината,че просто като се опитах да ги взема с правилните стъпки и 1.като влязох в стардол по нормалния начин в стардол,мебелите в стаята с гардероба ми бяха накупчени разхвърляни,направо ми прилоша като ги видях,защото знам,че наистина ми отне време отново да ги подредя. И 2. Все пак не ги получих. Незнам... Ако знаете нещо за това или ви се е случвало,пишете ми.

jeinichka

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive