Здравейте. Реших малко да разчупя еждневието в Стардол, което взе да става скучно и да ви покажа победителите от MTV VIDEO MUSIC AWARDS 2010. Предполагам, че най впечатляващото нещо,поне за мен беше един от тоалетите на Гага, който ще ви покажа на края на поста, за да ви задържа вниманието,
все пак ;) .
Ето и победителите:




Видео на годината:
Lady GaGa - Bad Romance

Най-добър нов изпълнител:
Justin Bieber с песента Baby

Най- добро Хип Хоп видео:
Eminem - Not Afraid

Най-добро Поп видео:
Lady GaGa -Bad Romance

Най- добро мъжко видео:
Eminem - Not Afraid

Най - добро Рок видео:
30 Seconds To Mars - Kings and Queens

Най - добро женско видео:
Lady GaGa - Bad Romance

Най - добър съвместен проект:
Lady GaGa за видеото с Beyonce "Telephone"

Най - добро Dance видео:
Lady GaGa - Bad Romance

Най - добра хореография:
Lady GaGa - Bad Romance

Операторско майсторство:
Видеото на Jay-Z & Alicia Keys "Empire State Of Mind"

Най - добра режисура
за видеото на Lady GaGa - Bad Romance

Най - добри специални ефекти:
Muse - Uprising



Както виждате, общо взето Гага обра всички статуетки, абсолютно заслужено според мен. Еминем също заслужено си грабна 2 наградки, а всеобщия любимец Justin Bieber нямаше как да пропусне наградата за дебют.



Ето няколко снимки от събитието:



Изпълнението на Еминем и Риана на песента "Love the way you lie"



Katy Perry, Lady GaGa, Justin Bieber, Kesha


Един от тоалетите на Гага, творение на Giorgio Armani


Друг тоалет, този път на Alexsander McQueen


Selena Gomez в тоалет на Reem Acra


Ciara в прекрасна рокля Givenchy


И най накрая, фрапиращия тоалет на Гага,
направен от ИСТИНСКО месо на Franc Fernandez



Коментарите оставям на вас.
Бих ви показала и още, но това са снимките които избрах като
най - красиви, фрапиращи и известни. Очаквам мнението ви и за победителите.

X.O.X.O


5 коментара:

wow от Gaga очаквах доста ама чак и тоалет с истинско месо.... това доста ме шокира :Д Относно до наградите съм от части изненадана и от части не. Може би аз съм от малкото хора които не харесват Лейди Гага (моля ви многобройните и фенове да не се обиждате, това си е мое лично мнение и не се опитвам да го налагам =)) и съм доста изненадана че тя е обрала повечето статуетки и то с 1 и също видео, но пък победата е заслужена не мога да го отрека =) Все пак е доста комерсиална звезда а Bad Romance беше доста голям хит Колкото до победата на песента Telephone - победата повече от заслужена, това е една от малкото песни на Гага коиото харесвам :Д А Еминем ... 2те статуетки са напълно заслужени и дори не съм изненадана :)

много ти благодаря :Д , нямах възможност да ги гледам , но бях посетила сайта на MTV VMA's 2010...WoW за лейди ГаГа ... според мен е малко нечестно , НО пък песните и' са хубави , въпреки че наплоследък взе много да копира Мадона , което е дразнещо :@ ...И едно голямо браво от мен за Еминем , все пак той почна едно съвсем НОВооооо начало ;) Бр бр бр на всички ;) Жалко , че не бяха номинирани NEvershoutNever! <3 те заслужават :ДДД
sof4o

Честно казано и аз не хареасвам ГаГа .Е освен през лятото на 2008 ,когато тя проби с "Just Dance" тогава ми беше мноооогоооо готина ,ама Mims е права Таолет от ИСТИНСКО МЕСО доста откачено дори и Парис или Мерлин Менсон не биха направили такова нещо :ДДДДДДД Ама браво на ГаГа има много добър Pr , имам предвид за 2 години толкова много бих и казала уоу ...много рядко се срещат изпълнители ,които да пробият така и за толкова кратко време , освен Кати Пери <3 , която за мен е като ГаГа ,само че не толкова GAGA :DDD
sof4o

Съгласна съм, че е малко нечестно, все пак тази година имаше доста добри клипове и песни,които заслужаваха да вземат някоя и др. награда.Но пък Гага е новатор и такова нещо света не беше виждал , така че си е заслужено.Все пак не е лесно и да поемаш вс тая критика от хората и да продължаваш да измисляш все по шокиращи неща.Аз въпреки, че я харесвам като цяло, има неща които ме дразнят и дори отвращават като това например(тоалет от месо OMFG!!!!) Иначе Еминем заслужава поне още една награда,не че видеото на Telephone не заслужава награда за съвместна работа, но Love the way you lie на Риана и Еминем е просто убийствена песен и клипа е уникален, а те пеят и в различни стилове и просто за съвместна работа,точната награда за тях според мен.

Според мен класациите си струват, аз тоалета на Лейди ГаГа не се учудвам защото тя нали така малко откаченичка се пада :D ама има готини песнички. Имаше същите класации и снимки в списание Хай Клуб.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive