Има нов клуб, чрез който се раздават подаръци, но той е само за хора от USA. Разбира се има и друг начин да се влезе в него.
1. Отивате на www.myproxy.ca
2. В полето въвеждате http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1288416
3. Влизате в профила си, а след това и в клуба.

По принцип когато станеш член на клуба, ти получаваш плазма за къщата ти, но това става единствено за мембъри от САЩ... Супер тъпо е, защота плазмата е много готина и мен много ме е яд...xD


Въпреки това има и други награди според това колко хора има в клуба.


Има нова кукла на Cariba Heine.


Също и нови Styled Outfits.

Освен това за хората купили от предишната колекция LE има допълнителна рокля, която струва 250$.


Пуснаха още дрехи в шопа - както нови, така и от StarPlaza Archive. Сред тях е и новата Hot Buys рокля.

6 коментара:

Анонимен каза... четвъртък, юни 11, 2009  

на мен не ми става ;( 1-вият път ми каза че несществува 2-рият път ми каза че не съм се записала ааз се записах 4 пъти защо така ?

Анонимен каза... четвъртък, юни 11, 2009  

i az ne moga da se zapi6a v kluba :(
cleo_naninka

Анонимен каза... четвъртък, юни 11, 2009  

нз защо но не мога да кликна върху join this club :( дали някои не може да ми помогне
kiceto

Анонимен каза... петък, юни 12, 2009  

i az nemoga nasinasi1

Анонимен каза... петък, юни 12, 2009  

ne e 4estno plazmata e mnogo qka dori ima i film4eto

Sega kogato probvah s druga registraciq i na men ne mi stana :( Qvno sa go promenili za da me mogat hora ot drugi strani da vlizat :(

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive