В този пост искам да се сбогувам с вас! Повече няма да влизам в стардол, и няма да пиша за блога.. Първата причина е, че имах изпит, приемен..Приеха ме в американския колеж Аркус. Трябваше да уча за изпита и така, а основната причина е, че като свърша даскало в 13.00 часа, излизам..ии се прибирам в 21.00-22.00 ...ии нямам време нито да уча, нито да се занимавам с глупавия стардол, но най-вече няма да играя повече, защото ми стана супееер тъпо.. Предпочитам по цял ден да съм по кафетата отколкото да седя денонощно в стардол...не знам вие как не сте го осъзнали, ноо и на вас ще ви омръзне ;) Просто надрасках ги тези детски занимавки..ии мисля, че е време да обърна внимание на приятелите ми..а не на стардол.. :)

Сбогом!

5 коментара:

Анонимен каза... вторник, юни 09, 2009  

Сбогом.
Съжелявам че напускаш блога за6тото имаше мн яки постове.:)

Анонимен каза... вторник, юни 09, 2009  

Айде сбогом и успех
П.С Тъй и тъй напускаш тъйче ша е хубаво да дадеш сайта от където разбираш кои ще са новите дрехи,че поне да видим кои работи да си продадем *хилене*

Ох, напоследък много хора започнаха да напускат. Май вече Стардол не е същият като преди... Както всички и ти ще ми липсваш много! Права си за доста неща и напълно те разбирам : )

И аз мисля да напускам. Почти по цял ден съм навънка и имам и да уча плюс тфа в сд е скучно... Аз влизам по 1 път на 3-4 дена и то само за 4-5 минути =)

Анонимен каза... сряда, юни 10, 2009  

i az 6te napusna 6te trabva da u4a za6toto 6te imam izpiti

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive