Hi...извинявам се задето 2 дни бях в неизвестност :D Само, че бях претрупана с работа. А когато погледнах в стардола, лол толкова нови неща, за които всъщност похарчих 20 лева, за ад си купя 7 неща :@ И все пак се сдобих с малко KOHLS! Утре съм на Враца и ще взема да си купя един или може би 2 ваучера (за всеки случай вземе да излезе нещо ново-нямаме пари :Д)!
Anyways-HB Вери!!! Пожелавам ти (лично аз :Д) обикновеното, да си жива и здрава, все така прекрасен Блог и в стардол- долка и Suite =] ии много парички в долката :ДДД
Забравих за какво исках да ви питам, но се сетих за нещо друго - ако няой знае как се пуска Monthly refill в стардол и колко пари дава?!

Лол забележете:
И двете са еднакви! Защо тогава са на различни цени + това 1-та е за сс другата не? Защото има нещо като клин ли?! Лол старидол се побърквааа :ДД

Па, бай от мен за сега
Muah.

1 коментара:

tazi za ss e malko po razli4na :)








veni00

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive