До сега не съм писала за неща от реалния живот пренесени в StarDoll, но реших да го нашравя. Такива постове от мен ще са рядокс, защото аз няма да пиша за всичко пренесено от реалния живот в StarDoll, а само за нещата, които сайта е взел от моите любими дизайнери.

Очилата Hot Buys, които вече всички знаем са дело на известния дизайнер Emilio Pucci от неговата последна колекция, има ги в няколко цвята и в релания живот струат 875 евро... забележително!


Също така StarDoll пренесе два тоалета на Alexander McQueen от последната му колекция Пролет/Лято 2010, която още не е по магазините.

Тези са ми любими, но ги няма в StarDoll




И не на последно място два аксесоара от последната колекция на един от най- стилните дизайнери Louis Vuitton.



За любопитните съм избрала моите любими от цялата колекция. Ще ми трябва цяло състояние за да имам тези чанти, защото цените им варират от 1000 - 1500 долара... а отделно и обувките да не говорим....



*******************************************************

1 коментара:

lele 4antite, obyvkite i o4ilata sa ynikalni ;]]

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive