Здравейте! Ето една добра новина от Стардол (да, за жалост вече са рядкост) ...
Ето, че има нов начин за печелене на пари и точки за вашата кукла. 
Много е просто:

1. Каните приятел като отидете на опцията в менюто Clubs and friends след това избирате Invite friends. Там въвеждате нужните данни (мейл, име и някакво съобщение) и натискате Send.



2. Когато приятелят ви се присъедини към голямото Стардол семейство и благоволи да потвърди мейла си, вие получавате невероятните 5 точки...
3. Така...да преминем към паричната част...Ако поканеният от вас човек реши да стане Суперстар, вие ще получите цели 50 стардолара... 


Ако това не ви е пленило, ето няколко по- сигурни, еднократни обаче начинa
да добавите някой и друг стардолар в касичката:


1. Отивате на опцията в менюто My account.След това избирате Earn Stardolars 
2. Там ще видите някои от начините,които отдавна са ви известни (Рециклиране, Play&Earn), но може и да откриете такива които не сте използвали като:
    - Инсталиране на Stardoll toolbar в браузъра ви, за което ще вземете 10 стардолара.
    - Свързване на акаунта ви към Facebook и Twitter, за което също печелите по 10 стардолара.
3. Ако видите, че не сте направили горе-описаните неща, няма какво да чакате...

Надявам се да съм била полезна.
X.O.X.O

4 коментара:

Изтеглих тоолбара,ръннах го,но не си получих парите! Имаш ли някаква идея,какъв е проблемът и можеш ли да ми дадеш някакъв съвет?

На мен също първо не ми излязоха, но после се появиха...Аз си натисках по него, влезнах си и не знам какво още правих, но се появиха...пробвай и се увери,че си го инсталирала...или ддз...

ААА ако приятелят ми не иска да става мембър ще печеля ли пак пари или не?

Няма как...трябва да стане мембър.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry