Ехо, здравейте на всички! Аз съм nikolet97, на 12 съм и много обичам стардолл! Още както чух за блога исках някога да стана част от него и да помагaм на Вери и другите момичета да стане много и дори най-известния сайт в България =] Вери осъществи мечтата ми, за което й благодаря от Сърце=] От днес аз вече съм част от блога и ще помагам с каквото мога =] Все още банер нямям, но Вери ми помага =]


Нека пристъпим към главното... Влизам си аз в къщата, отворих си гардероба и що да видя?!
Е виждате сами: Обувките и аксесоарите ги няма, а дрехите са по-2 :д Е всички знаем, че стардолл е пълен с бъгове.
Това е от мен за сега Чао :*

1 коментара:

Анонимен каза... неделя, юли 26, 2009  

при мен стана същото само, че с нещата на Хана Монтана
влез в профила ми и виж

plitka

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive