Здравейте на всички!Аз съм xabyx,на 13 съм и много обичам да играя в стардолл!Много исках да помагам на блога да се развива все повече и да стане най известният блог на момичета от България :) тааа специални благодарности на Вери,че осъществи мечтата ми :) От тук на там и аз ще помагам в блога!В момента банер нямам но Вери ще ми помогне да си направя такъв :)
Стига толкова губене на време с приказки за мен...искам да ви покажа нещо което забелязах преди 2 дни и все още стрдолл не се е усетил да го оправи!

Къде за бога е Беки??? Все пак в Suit-a им са двете,но ето че.....нещо става :Д

Също така вчера излезе нова долка Евана Линч (но е само за суперстарс)

Това е от мен за днес!Утре или по-късно може да пусна малко снимки на DKNY в реалния живот и в стардол!Чао :)

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive