Здрасти :) Днес се загледах в Skyscraper-а. Гледам аз 1 гледам 2-ри и 3-ти - ВСИЧКИТЕ РАЗЛИЧНИ! И си викам сега кой е истинския? Ето ви снимка и на трите пък вие решете мен ми се струва, че 1-вия е стария, оригинала, 2-рия е fake, а третия е най-новата изцепка на стардол :D

Докато се ровех в нета в търсене на истинската цена на скуба, защото накарах мама да я търси, за да ми я купи (ако някой знае дали я има по магазините на Донна да казва и колко струва), таа намерих сатин кристал дрес :
на живо е по-привлекателна :Д
таа това е :)

2 коментара:

Не, не е така както ги мислиш.
Втората е оригинала.
А другите не знам точно как са, но мисля, че да, третата е последната.
Обаче според мене има три различни варианта за всяка една дебелина на тялото.

Едвали защото абе чакай като се загледах ми се вижда че големината на гърдите при 2-3 са различни абе нз важното е че са различни и трите :D

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive