За посетителите на StarDoll от Велкобритания стартира конкурс и който вземе участие получава подарък - рокля.

Ето как да я вземете:
Ако не получите роклята значи са се изчерпали, защото са само 10 хиляди,
така че побързайте!

1. Отидете на следният proxy сървър www.goproxing.com

2. В лентата поставете следният линк:
www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=267

3. Влезте във вашият профил.

4. Когато влезете ще видите, че има три полета в който трябва да попълните име, телефон и адрес, попълнете ги нереални и натиснете бутона за да се запишете в конкурса.

5. Влезте по нормалният начин в StarDoll, пред гардеробт ви ще чака подарък.



********************************************************************************

6 коментара:

Извинявай, може ли да те попитам как слагате картинките, защото тарсих навсякаде и не можах да намеря, затова ако ми кажеш ще съм ги много благодарна.

То аз правя това и се чудя защо не ми идва пък то имало само 10 хиляди. :)

Аз успях да я взема!

На мен пък за банския не ми става

Анонимен каза... неделя, март 14, 2010  

Еееееее закъснях, много ме е яд!!!cursan :D

Красива е ! Благодаря ви много!
Обичам ви.

Профилът ми в стардолл: sibiii

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive