За посетителите на StarDoll от Холандия отново Littlest Pet се рекламират в сайта и се раздават подаръци!

Има специален клуб, който е види
м само за посетителите от Холандия.

Може да влезте в него със ръчно proxy:


1. Сменете вашите proxy настройки със следните:

77.251.211.178 Port:8085
77.61.246.62 Port 80


2. Отидете на следният линк:
www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1906230


3. Влезте в клуба.


Може да видите подаръците, които ще бъдат дадени, като кликнете на картинката, ще ги получите автоматично,
когато клубът набере посочения брои хора в него.


---------------------------------------------------------

Ако не сте получили подарък - лампа, когато сте си смени proxy-то настройките,
направете следното

1. Отидете на следният proxy вървър www.surfert.nl

2. В лентата изпишете:

www.stardoll.com


3. Влезте във вашият профил.

4. Това е!


Пред гардеробът Ви ще чака специална торбичка!



-------------------------------------------------

Също така за посетителите на Холандия в Suite Shop има раздел,
който е видим сам оза тях.

От него може да си купите новите живпотинки.

Кликнете ТУК! и те ще се появят във вашата пробна.


************************************************************************

2 коментара:

Здравей може ли да ми кажеш как да влезна в клуба на животинчетата?

Ако искаш направо ми напиши ЛС в stardoll ето и профила ми

http://www.stardoll.com/en/user/?id=10963283&fromMeDoll

Благодаря

Свържи се с мен, аз ще ти помогна :)

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive