Отново ли българските посетители на StarDoll имат с SMS-те?

В Събота (6 Март) реших а изпратя SMS , изпратих го, но така и не получин обратен отговор с код. Отначало мислех, че съм само аз и затова реших да не пиша само за давсявам смут, но след няколко дни още няколко момичета ми се оплакаха ,че и при тях е станало същото.

Реших да пиша на Администраторите,
отговора който получих е малко смущачащ,
сякаш се правят на ударени, ето какво ми отговориха:

Hi Prikazna,

Sorry that you experienced payment problems. We checked your account and can not find any payment transactions under the provided number.


Yours Truly,
The Stardoll Staff

В превод на български:

Hi Prikazna,

Съжаляваме, че сте имали проблем с плащането. Проверихме вашият акаунт и не намерихме никакви плащателни трансфери от посочения номер.

Искрено ваши,
The Stardoll Staff


Въпроса, който веднага възникна у мен е, как те са ми проверили акаунта за плащания при положение, че аз не съм получила код, който да въведа за да бъде отчетено каквото и да било плащане. Естествено веднага им отвърнах на писмото и любезно им напоминх, как точно става процедурата за България.

Да уточня, че за другите страни начина на плащане через SMS е по различен от този при нас, при тях се виъвежда самият телефонен номер, след което се получва SMS в който уведомяват, че са таксували вашата сметка. Явно са си помилили , че става по същия начин и за България, което показва, че не са се размърдали много да проверят.


И така ще помоля всички, които са изпращали тази седмица SMS да споделят в коментарите, дали са имали проблем или всичко е било наред.
Важно е за да разберем дали наистина има проблем, като миналата гоина,
които засяга всичли или са еденични случаи, така че споделете....

*************************************************************************************

11 коментара:

az dnes su6to re6ix da pratq i pri men nqma6e polu4en kod,min sedm sestra mi probva i ne se polu4i kod,qvno pak ima problem

Да, и на мен ми се случи :( пращах от GSM на мака ми :D, но не ми го върна. И преди месец-два пак ми се случи. Първоначално помислих, че не се е изпратил, ама после и още един не ми върна :( обаче 2,40 (4,80) ми прибави нали! Stardoll почва да ме дразни малко

Az predi nqkolko sedmici napravih stana sled nqkolko dena sled men edna priqtelka re6i no na neq do6lo otgovor no otgovora ne e bil veren.

da i na men mi se polu4i taka minalata sedmica..pomislih si 4e problema e u men i se naloji da pra6tam 2 puti sms..estestveno te pak mi vzeha 4,80 i ko pak 2 leva sa oti6li na vqtara

И аз имах такъв случай! Но вчера изпратих 2 SMS-са и получих кодовете!

az sa6to imah tosi problem

Na me sa6to mi se slu4i pratih i ot moq i ot na mama telefona no ne stana oba4e ne propusnaha da mi vzemat pari

Vikcho

Една приятелка още миналата година изпрати SMS и не и отговориха след половин час пак изпрати и отново не получи код, след 2-3 часа изпрати но от друг телефон и до 2мин. получи. Не зная как стана това а и двата телефона бяха Nokia и на M-tel

Анонимен каза... събота, март 13, 2010  

Моля ви някой да пише, когато се оправят кодовете..

Az 6te kopuvam edn Le roklq i dnes mi izte4e superstara i sega me e strah da izpratq sa ne zagubq parite ...Kogato se opravi molq pi6ete ...

Вчера реших да си прятя sms,защото от одавна не бях си праштала.Попринцим веднага ми пращат sms-а ,но аз рещих,че може би ще се забави.Но така и не ми варнаха обратно кода.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive