Здравейте ,кукли ! :)
Нека да се представя ..
Казвам се Димитрина , на 13 години съм . Живея в град Хасково , и отсега да кажа , че понякога мога да имам отсъствия от блога , тъй като имам здравословни проблеми .
За връзка с мен :
skype : didinka.be
stardoll : Anilavi

*

Сега нека преминем към същественото . (:
Както в повечето чуждестранни блогове , и ние ще си имаме конкурси .
Аз лично се заемам с конкурса свързан с hotbuys-ите .
Всеки път , в който излезне нова hotbuys дрешка ще се организира конкурс за най-добър тоалет .
От вас се изисква да го изготвите и запазите в албума ви . При всеки конкурс ,всеки желаещ трябва да напише коментар с никнейма си в stardoll , и старницата в албума си , на която е запазен тоалетът.
Наградата за сега е 10 stardollars , но ще я повиша , след като си освободя повече време за сайта .
Когато отсъствам с конкурса ще се заеме някой от другите автори , наградата ще е от мен .

Това е от мен , съжалявам ако на места имам правописни грешки .


Dimitrina.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive