Най-накрая след толкова негативни коментари от страна на момичетата в стардол, те получиха един отговор от хората работещи за сайта в блога - statdollblog.com.Ясно се казва, че стардол не може да добие отново предишния си вид, за което много се извиняват, но молят за разбиране.Някои се съмняват, че това е коментар от стардол, но след това и callie.stardoll написа коментар.И все пак ще си останем с този нов стардол искаме или не.Много хора казват, че наистина напускат сайта заради промяната.Какво ли ще стане . . . ?!Вие смятате ли да напуснете стардол?Аз лично каквото и да става надали бих го напуснала, защото все пак съм давала пари и ми е забавно.Нищо, че всичко е по-различно - пак е интересно : ) !

Поздрави mimityyyyyyyyyy

6 коментара:

Добрее , и аз не го харесвам особенно , ама тея прекалиха .
Ще му свикнем все някъде .
Всички пренденциозни пикли моля да спрат да квичат , и да се опитат да опознаят сайта .


Anilavi

*някога

Anilavi

И бтв , това не е стардол .. нито пък Кали .
Вижте й правописа .. еха Кали е неграмотна? :Д

И ако беше стардол , не мислиъе ли , че щяхме да имаме съобщение , с такова съдържание .

Истината е ,че стардол се е трудил БАЯ за тази нов стил , и не му пука много много за 2-3 хиляди недоволни тинейджърки . (;



Anilavi

Ами да права си!Аз в началото се ужасих, но после много ми хареса : ) Всичко става постепенно!А това може и да не е от стардол.Сигурно щяха да го побликуват в блога не знам . . .
и бтв Калие е от Швеция, затова не можела да говори английски :D : ] така казва тя.Но б трябвало наистина да е от там, защото по принцип сайта си шведски ама всичко е на английски :P

И аз смятам, че ще му свикнем, но си искам отделна Гост Книга...

Аз пък мога да кажа, че ми харесва и, че не ми пука за 2-3 гадно направени работи!!!!

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive