И така, както вече разбрахте и видяхте StarDoll 2010 е факт!

Висчко е чудесно... но само на пръв поглед. Съжалвам, че ще го кажа, но съм ужасно разочарована. Липсват презентации, липсват предмети, на висчки половината от BFF-тата, които са си сложили липсват и дори когато направиш още някой, той пак не се появява сред тях. И още, сега са видими само последните трима посетители на вашата кукла. Не ми харесва, как са пръснали менютата, трябва да се поровите усърдно и да се полутате за да намерите това, което ви трябва... О, и да споменавам ли липсата на Гост Книгата!... сега има просто една секция отстрани - това, че вече я няма вообще не ми хареава.


StarDoll обеща нещата да са по- хубави и по- добре от преди, а май не се получи точно така.

Едиснствено ми харесват цветовете и темата, също StarPlaza и StarBazar изглеждат много добре. Това мога да кажа, като за начало, а дали ни харесва или не ще трябва да почакаме чак другата година (2011), когато отново ще сложат ъпдейти на сайта.

Ако знаете добре английски може да споделите мнението си на администраторите за новият StarDoll ТУК!

Споделете в коментарите, какво мислите за новият StarDoll.



***********************************************************************************

9 коментара:

ima nedostataci ama kato cqlo mi haresva :}nai dobre e napravena glavnata stranica ;p

На твоето мнение съм.На пръв поглед ми изглеждаше супер, но после загубих доста време в издирване на повечето неща.Сега дизайнът е по-хубав, но и по-труден за потребителите.Предполагам, че скоро ще свикнем. (:

Да с времето ще свикнем!В началото за мен идеята за промяна беше нещо ужасно!Изобщо не исках да го променят, защото тудно щях да се ориентирам!Но мисля, че стардол определено е по-красив сега!Просто си има недостатъци, които се нядавам да оправят за да се хареса на всички потребители!Днес като разглеждах тук там и видя, че на този линк http://stardollblog.com/2010/07/09/stardoll-just-got-a-new-look/#comment-718 всички изказват мнението си за огромната промяна и то най-вече е отрицателно!Честно да ви кажа от както разбрах, че ще има промяна си представих как всички ще пишат в тема, че искат стария стардол!Просто бях сигурна в това!Но аз лично не искам стария стардол!Този много ми допада, макар че наистина е трудно и е много тъпо, че само трима човека можеш да видиш от посетителите си и други неща има, които не са много добре измислени, но според мен могат да бъдат поправени за да ни е приятно както преди! : )

Според мен ще върнат стария стардол, защото всички разочаровани потребители заплашват, че повече няма да пускат кодове за суперстарс, което за тях би било пагубно!

zabelqzah 4e kartinata koqto se dava za 100 sp se e promenila :p

Защо всички мрънкате??Няма това, няма онова!Приемете и се задоволете с това, което има!Писна ми вече..напускайте сайта като искате.Все пак тва е една игра и гледат само на ни вземат парите, а вие сте тръгнали да мрънкате за най-малкото нещо.Егати хората..много мразя такива!!Сори ако ви засягам, но вече не мога да си мълча!

-Дора
Успокой се малко... ти го драматизираш много.
Като цяло всеобщото мнение, че новият облик на сайта не се харесва, не е само тук в този блог. Може да прочетеш виски комнтари в официалният блог на StarDoll и поварвай ми отрицателните задминават полойителните с няколко обиколки.

Тук просто си казваме менението в край на сметка хората за които е създаден сайта сме точно ние, ние сме хората които издържат сайта финансово и работата на администраторите е точно ние крайните потребители на сайта да се чувстваме добре. Нали се сещаш, че като се чувстваме добре ще си и плащаме за услугите на сайта и т.н. то е едно огромно колело.

Не мисля, че има нещо нередно някой да каже ако нещо не му харесва или харесва. :)

Права си!Съжалявам, но съм си такава..понякога много се дразня и си казвам всичко, каквото ми е на ум :D

-Дора
Няма проблем просто не се ядосвай толкова за дреболии ^-^

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive