Отдавна не съм писала в блога,за което се извинявам.Извинявам се и за
супер.ужасния ми банер,но както и да е. xD
Днес ми писа Васиа (vasia28),която вече работи за списание Eternity и ми
показа новия им спойлер като ме помоли да го покажа и тук.Тя и останалата
част от екипа на списанието се надяват да привлекат повече български читатели.
Ето го и спойлер-а:


Oще веднъж честито на Васиа за включването й в екипа на Eternity. (:
На мен лично ми харесва направата и заложената идея в спойлера и
очаквам новия пролетен брой на Eternity с нетърпение.Броя ще представи
някои пролетни тенденции в модата in real life и в Стардол,както и още съвети
и идеи полезни на повечето потребители.Какво мислите?



3 коментара:

A moje li da postavite link za tova spisanie, za6toto izglejda interesno ...

Оу, извинете. Това е линкът http://www.ilove.milka.bg/?act=poster_preview&user_id=8489

Анонимен каза... неделя, януари 31, 2010  

http://eternitymag.wordpress.com/

Мисля, че това е истинския линк.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive