Вчера за посетителите на StarDoll от Великобритания беше освободен втори подарък от рекламната кампания America's Next Top Model, черна елегантна рокля, която наистина е страхотна!

Ето как да я вземете:

1. Трябва да промените вашите proxy настройки на следните
217.37.234.33 Port:80

*Ако не ви се получи с него пробвайте с някое от тези
217.37.234.33 Port 80
195.69.160.14 Port 8080
91.186.16.23 Port 80

82.68.24.148 Port: 2301
82.17.181.100 Port: 8080

2. Влезте в киното
www.stardoll.com/en/cinema/

3. Трбва да изгледате ЦЯЛОТО видео за да получите подаръка.

4. Върнете вашите proxy настройки, както си бяха.

Пред гардеробът Ви ще чака подарък!



*****************************************************************************

13 коментара:

Следя всяка стъпка от урока за proxy обаче не става!Губя интернет и не става никаква страница не се отваря!Ако някой може да каже къде ми е грешката-благодаря предварително!

Офф |( на мен това с manual proxi не ми става.. опитвала съм над 20 пъти.. и никога не става ;( А тази рокля толкова я искам ;( някаакви идеи защо не ми работи.. не е от скоро, досега винаги си е било така

sweet__desi6

Хубаво ще е да правите това когато пускате вашият компютър ПРЕДИ да влезете в StarDoll сменете настройките.

Аз като провбах с това прокси [195.69.160.14 Port 8080] ми излезе в киното някакво видео The Wonder Girls, а не America's Next top model . И нали изгледах цялото видео, но не ми даде нищо.

I na men ne mi stana. Nito edno ot vsi4kite proxita ne mi raboti

На мен не ми става с нито едно от прокситата .... предния път стана ...

mm az znam kak se smenqt proxy nastroikite nqmam problemite na "madlenito" i "Desita Lazarova" no nikoe proxy ne raboti za men.. vse nqkakvo prosorecheno vreme mi izliza ne znam si kakvo.. edinstvenoto proxy koeto proraboti za men i to sled mnogo chakane e [195.69.160.14 Port 8080] no i na men mi izlizat tiq wonder girls ;xx

pri men wsichko si raboti kakto si trqbwa :]
daje klipcheto mi izliza i po normalniq nachin w cinemata ;p

[ kiriliata ne mi raboti =.= ]



Anilavi

Az si q vzeh.Stana mi s 1te proxy nastroiki,no se zanimavah cql den.Az si instalirah nov browser i flash player,smenih proxyto i 4akah sigurno 2 4asa da mi zaredi cqloto klip4e i taka...prosto trqbva mnogo tyrpenie.Dokolkoto razbrah vsqka sedmica 6te ima podary4eta ot America's next top model.Dano da sa hubavi kato dosega6nite i dano se vzimat malko po-lesno,za6toto deistvitelno si zagubih cql den dokato vzema roklqta.Ina4e e velikolepna,mersi.

Ами аз си я взех с това прокси: 62.190.148.25 порт: 8080. =]

xox beautifull888

Aз пробвах с всички проксита и винаги ми излизаше друго клипче. Но накрая успях да взема роклята по този начин:
1. Излязох от Стардол (тъй като съм избрала опцията remember me).
2.Рестартирах си лаптопа.
3. Вляхов в интернет, въведох проксито (при мен стана с първото), въведох адреса и ТОГАВА СЕ ЛОГНАХ.
4. Излезе ми клипчето за Wonder girls.
5. Натиснах Arhives и първото клипче беше това което ми трябваше.
6. Клипчето се зареди многооо бавно така че се подгответе да почакате повече (аз ударих един здрав следобеден сън :D )
Надявам се че съм помогнала на някого :)

blagodarenie na vsichki komentari i diskysii nai nakraq vzeh roklqta ..
blagodarq : }

hmmm az ako bqh ss mojeh da q prodam na nqkoi za6toto na men taka ili ina4e ne mi haresva no ne sum...

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive