Реших да разшиея още пвече рубриката Happy Birthday, като включа и Вас, читателите на блога. Всеки който изяви желание ще получи
Специален Пост

на своя рожден ден с каквато пожелае информация в него -
име, години, град, снимка, всякакви профили (MySpace, FaceBook, Twitter, impulse, aha, skadur....) .


Всички които имат желание нека да напишат своето потребителско име и рождена дата в коемнтарите на този пост.

Тъй като вече са изтекли 21 дни от Януари, ако има желаещи и техните рождени дени са минали, те също ще получат своя пост, въпреки че ще е с малко закъснение.

Също така ако искате да включа ваша любима звезда или имате предложение да включа някой актьор, певец, музикант, модел, спортист и т.н. просто напишете неговото име.


********************************************************

59 коментара:

az sum chaak na 20 noemvri taka che shte ima da chakate .. xD
-KateDkny
btw tova zvychi mnogo interesno bravo za ideqta :]]

Този коментар бе премахнат от автора.

Еми утре е! Ставам на 14 години.

newii_sz и аз сам на 20 ноември xD

Този коментар бе премахнат от автора.

Yay az imah na 8qnuari
- Stardoll nick: MiksanGirl
- Rodena : 08.01.96
- Ime: Mikaela Bogdanova
- Grad: Gorna Orqhovica
- LOVE OLD DKNY
- Sestra (kelesh): Plamena, 9g
- 7klas
- Muzika: Predmno 4alga
- Obojavam da hodq na diskoteka i go pravq vseki petyk (;dd prez sedmicata bukvalno broq dnite do togava.)
- A za da me vidite impulse: miki11930
Nz kakvo pove4e da kaja! BLAGODARQ (h) u!

Ами моя рожден ден не беше много скоро на 29.12.Тази година ще стана на 14..още не мога да повярвам :D
Идола ми е Ашли Тисдейл..любима певица Деми Ловато и актриса Фернанда Ромеро.Обичам рок музиката..не мога без тази музика.Тя прави живота ми готин ; )
dorenceto

az sym na 18 oktomwri :]


Anilavi

wow, идеята наистина е мн яка.. И така аз съм на 2 юни.
blue_girl97

Деси, просто ти се възхищавам за всичките ти иеи и усилията, които полагаш. Аз се казвам Александра, родена съм на 16-ти февруари и след по-малко от месец ставам на седемнайсет. :)

Това е чудесна идея.Моят рожден ден е на 13 април....В StarDoll се пиша madlenito...Името ми е Мадлен...Аз изглежда съм най-малка от всички,които са писали ще ставам на 11 април месец...От град Варна съм...за моя снимка може да я изпрати по скайп-отново madlenito...за FaceBook http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=100000354222368 ...
Любима певица Lady GaGa...спортист Симона Пейчева...актьор Miley Cyrus...Това мога да кажа за себе си.

Супер йдейка, Деси : )
Аз имам рд на 15 август и тая година ще стана на 14 хД. Любимата ми актриса е Тейлър Момсен. А.. профила ми в импулс е viiks, но е деактивиран, ще го активирам по-късно.
klarito

аз съм габриела в стардол се пиша
rumiana азще ставам на 11 години на 14 март скайпа ми е sladkatagabi
любемата ми певица е лейди гага а любим спорт художествена гимнастика!...... Prikazna От мое и от името на приятелката ми се извиняваме,че те копирахме и решихме,че ще правим наши снимки без никой да копираме,но ще те помоля да ми позволиш да може да участвам в конкурсите.

Име: Даяна Кръстева
Град: Бургас
Рожденна дата: 30.01.1998
Училище: Антон Страшимиров
Любими песни:
1. M.w.p. & X feat. Krisko - Ne sam za teb
2. DJ Jivko Mix - Hei,DJ
3. Cj Busty feat Darryl - O O O Yeah Baby
4. diva & isp - kolkot i da boli
5. 100_kila_-_O-YE
6. Sidekick - Deep Fear
Профил в impulse.bg: didityl
Профил в stardoll.com: diditylll
Любимо питие: CocaCola, sprite
Любима храна: таратор xD
xaxx това е всичко :]

az sam na 19 noemvriw

И на мен ми допада тази идея!Моя рожден ден е на 16 април (ставам на 17).

Az sam Mariana Savova ot Gorna Orqhovica i imam rojden den na 27 11 95 ;d v impulse sam fergie_1995 a v facebook mariana savova (fergieem)Za izvestna li4nost moje fergie 27 3 :}

аз съм на 1 октомври и ще ставам на 12 фен сам на Хана Монтана 3-ти сезон и се казвам Патрисия

Всички на които не им пише ника на профила или не са го споменали да си го напишат - няма как да знам кои сте ако не го напишете...

qka temi4ka :) lili_nai13 az sum na 25.07 ;pp impulse.bg/lili_nai13 hihi

hi a sam aq moq rojden den e na 11 uli obi4am modata i gotinite hora

a i propusnah http://www.impulse.bg/SuNnY_GiRl4eTo

аз съм на 23 май
mimityyyyyyyyyy :)

Амии моят рожден ден е на 5-ти Февруари. Родена съм '97. Ще ставам на 13. В стардол съм lincheto5 . Facebook: http://www.facebook.com/#/profile.php?ref=profile&id=100000188633886 myspace: www.myspace.com/lin4et0y ъмм.. сега не се сещам нещо друго..

Хееей, браво за идеята!
Никнейм: JadeHarisenTH
РД: 25 април, ще ставам на 13. ^_^
Град: Бургас
Училище: ОУ "Антон Страшимиров"
Слушам: Различни стилове, сега съм се заковала на Найтуиш.
Обичам: тези, които ме обичат.
Идоли: Таря Турунен и Туомас Холопайнен (финландски имена рулз. <3)
Impulse: TwilightForever
^^

denda [denica] petkova 05.01

Blogger an4etyyy_cherry каза...

И на мен ми допада тази идея!Моя рожден ден е на 16 април (ставам на 17).


Хейй ^.^ Аз също съм тогава, само че аз ставам на 14.. Деси наистина си невероятна, по-късно ще ти дам инфо по скайп. раво, мила нямаш равна :)

sweet__desi6

Blogger an4etyyy_cherry каза...

И на мен ми допада тази идея!Моя рожден ден е на 16 април (ставам на 17).


Хейй ^.^ Аз също съм тогава, само че аз ставам на 14.. Деси наистина си невероятна, по-късно ще ти дам инфо по скайп. раво, мила нямаш равна :)

sweet__desi6

:) Наистина :) Не срещам често хора с нашата дата! Доколкото разбрах иначе от поста после трябва да даваме инфо за себе си...иначе какъв е смисъла.Сега трябва само името,датата и ника.Нали така?

Дата:16.04.1993
Име: Анна Богомилова Григорова(Ани)
Ник: an4etyyy_cherry

az sym na 07.11.95
beautifull888

Здравейте! Казвам се Антония и днес имам Рожден Ден. Ставам на 12 години. Обичам Селена Гомез. Довиждане!

presity - се пиша в стардол :) Аз се казвам Преслава и има рожден ден на 4 юни (сега ще стана на 14)В фейсбук се пиша Preslava Hristova... ее.. незнам какво друго да жажа =]

kazwam se ilina rodena sam na 13.08.1996 facebook mi e Илина Галинова skype: sweety_963 za poweche inf0rmaciq w stardoll se pisha elis961007

az sam na 27.08.1995 togava shte stna na 15 godini
name v stardoll: dani_95

Име:Мадлен Тютелян
Град: Пловдив
Рожденна дата: 2 Май 1998 година
Училище:Виктория и Крикор Тютюджиян
Любима песен:
Miley Cyrus - Party In The Usa
Любима Актриса : Деми Ловато
Профил в стардол : madlen_hannah
Любимо питие: вода
Любима храна: всичко

ako moje6 i men wklq4i Desi aaa 6te ti pratq danni po skype
sof4o

Ник в Стардол - ser4e_2802
Рожденна дата - 28 февруари, ще стана на 13год. xP (^^)
В Impulse се пиша ser4e7oo. :)

az sum na 22.06 ........ bunnytoo :)

ime: venelina
grad: sofiq
rojdenna data: 5 avgust
stavam na: 10 tazi godina
ime v stardoll: veni00
tova e :)

Аз съм Ивана Иванова - в стардол-ivsyt0 .Браво много яка идейка.....Моя рожден ден е на 3 юли......Далечко е !!

понеже видях чее доста хора са дали повечко инфо за себе си реших и аз да се представя мъничко въпреки че съм чак на 20 ноември..
значии казвам се Невена Иванова
от Стара Загора съм.. тази година ставам на 14 слушам много типове музика общо взето обичам да се забавлявам и даа излизам с приятели зодия Скрпион съм и в сд се пиша KateDkny ;дд товаа е от мен!
дано рубриката се получи и дано не съм от тези момичета които сте определила като лигли ..
ЧАО !! :)

Ivana ivanova v stardoll sym Ivsyt0......Mi impulse ivsyt0 pak :P

Окей, извинявай, че не съм добаваила нужната ти информация, просто мислех че има нещо като ЛС функция на която да ти язначение изпратя. Няма значение. Та ето информацията, което бих искала да дадеш за мен:
stardoll: Green_Eye_Angel
blog: http://beyond-redemption-trix.blogspot.com/
myspace: http://www.myspace.com/almost_famous_666
и deviantart: http://victim-of-changes666.deviantart.com/

Благодая ти и извинявай за допълнието неудобство, което съм ти създала. <3

Trix-

Оле недей да ми се извиняваш зтакива дреболии, нищо не стнало, случва се човек да забрави ^-^

Яко!!! Аз сам на 25 юли казвам се Валерия за снимка или профил в импулс скаипа ми е v.a.l.k.a !!! В стар дол съм отново v.a.l.k.a

Здравейте!
Име-Елена-Виктория
Рожденна дата-21.07.1999година
град-София
име в стардол-misseli1999

Здравейте!
Име-Елена-Виктория
Рожденна дата-21.07.1999година
град-София
име в стардол-misseli1999

Идеята е добра!!! Аз се казвам Ивет в стардол съм gigicha ... Родена съм на 25.12 ... Нямам предпочитания за пожелания

Ami, moq rojden den e na 28 qnuari, i stavam na 19.
P.S. Desi, mnogo haresvam tvoite postove ;)

da ideqta e dosta dobra ;]
Az sym Polq (v stardoll - p0ls - taka me nari4at i vsi4ki priqteli)
na 25 Fevruari stavam na 17
Aktrisa/Pevica - Selena Gomez i lubimata mi neina pesen e 'Naturally'
Lubim film - AVATAR
Cvqt-rozov
Ot Pleven sym
eto i nqkoi moi snimki
http://i50.tinypic.com/2vaioar.jpg
http://i50.tinypic.com/1zv7udt.jpg

TNX ;]

Име: Полина
Град: Бургас
Рожденна дата:24.06.95
Училище: ГРЕ"Г.С.Раковски"
Любими песни:
1.Justin Bieber - Where Are You Now
2.Justin Bieber - One Less Lonely Girl
3.Justin Bieber -Pick Me
4.Justin Bieber-bigger
5.Justin Bieber Ft.Ludacris-Baby
6.Justin Bieber - One Time
7.Justin Bieber-Love Me
8.Justin Bieber - Favorite Girl
9.Justin Bieber - Down to Earth
10.Justin Bieber ft. Usher - First Dance
11.Justin Bieber-Common Denominator
Профил в impulse.bg: polityl
Профил в stardoll.com: politolofvikito
Профил в facebook:Polina Adonowa
Skype:polito_95

xx ;] i moito cqloto e Polina ;]

moqt rojden den e na 14.10.97
-stardoll nick:linkin_park97
-ime:Kalina Katsarska

име:Теодора Петкова
дата на раждане: 18.03(март).1996
impulse: TidEncEtOo
facebook: Teodora Petkova
stardoll:tildeto
клас:7ми
Обичам: баскетбола,математиката,танците, пеенето е да се забавлявам!!! :P
Благодаря виии!!! {}{}{}

Здрасти :) Казвам се Мирела Белчева от Бургас съм и съм родена на 24.04.1997 г. В Stardoll името ми е mirela246 a в Facebook - Mirela Belcheva и в Impulse - mirelu4ka

аз съм Роси и на 1 май ставам на 14
stardoll - rositsaaa
- lady popular - rosituy
- impulse.bg - YYYyyyYY_RoSiTuYy
- любима песен - Samantha Ronson - Built This Way
- любима певица Аврил
ии незнам какво още да кажа за мен мерси предварително за усилията =)

az sam na 19 noemvri stavam na 13 kazvam se katrin v stardoll kutri79
skype:katrin1198
e-mail:ratati@abv.bg

i zabravih da kaja lubimata mi pesen e lady gaga - bad romance a lubimiqt mi film e ice princess

az imam rojden den dnes
v stardoll se kazvam coolheart98
v realniqt jivot sum elena vikat mi ely i dnes stavam na 12
obojavam da sly6am myzika jiveq v sofiq

Анонимен каза... вторник, март 16, 2010  
Този коментар бе премахнат от автора.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive