Вече е 1 януари 2010 година първият ден от новата година за изминалата 2009 блогът ни постигна много. Сдоби се с нови автори, раздели се с други и написа цели 756 побликации благодарение на :
weri_b ;biroi4itu_be ;woman-in-white;ninkus_n;rali4ka94;
lxyoni;Prikazna;iliqn4eto; ams.love;rihanncheto46 и разбирасе мен miss_bubs.
Ние авторите на BG STARDOLL ви пожелаваме година пълна с любов,стардоларчета (:D),много усмивки и се надявам че, ще е една успешнат година както в реалния така и във виртуалният свят!

19 коментара:

i na vas =]

Chestita Nova Godina !!!

Честита Нова Година!

Честита Нова Година И На Вас
Всичко Което Си Пожелаете Да
Се Сбъдне
- kalina12341234

4estita i na vass :}

Честита Нова Година на всички... :)

Честита Нова Година пожелавам ви много здраве,щастие,любов но най-вече много много успех (hug):*(hug)!!!

Честита нова и нядявам с успешна година =) вашия блог е чудесен и се надявам да продължава да се развива

ice_my_eyes

Честита Нова Година!!!Нека блогчето и авторите му да продължават все така да ни радват, ние да ги радваме с повече посещения и коментарчета!Дано и stardoll да ни зарадва с нещо за Новата Година...:::)))

water_melan123

happy new year

4estita nova godina na vsi4ki vas mn 6tastie lubov kysmet i godina pylna s usmivki .. ;]

Честиита нова година и от мен!! Само успехи на всички автори на блога и много усмивки :)

Честита нова година на всички!!!!

vsi4ko nai-nai :*

Честита Нова Година с малко закъснение.Всичко най-хубаво от живота да очаквате..много здраве и късмет.. ; )

vie prez 2009 napisahte 752 publikacii no prez 2010 mai nqma da pi6ete :D


veni00

Хей, честита нова година на всички автори на блога! Продължавайте със страхотните публикации!

Аз така и така пиша, имам един тъп въпрос. Аве неска съвсеем за първи път си купих от СуитШопа в графата интериор, сещате се декорация за цялата стая. Та купих я, дадох парите за нея обаче тя не се появи никъде. Претърсих си целия suite за да видя къде може да са я сложили, но я няма. Та въпроса ми е аз ли нещо съм объркала пак, или просто тея неща се запаметяват някъде другаде?!

DramaQueenZo

DramaQueenZo, ще намериш интериора си там, откъдето се сменя цвета на стените в дадена стая :)

Пфф ох много ти благодаря че ми каза, наистина не се бях сетила :) много мерси отново :)

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive