Днес Модният Свят загуби един от най- големите дизайнери - почина Alexander McQueen...

Когато научих ми стана много черно на душата... и реших днес да не поствам нищо.

Сутринта като взлязох в един от модните сайтове, които слея ми се наби в погледа една новина, която гласеше, че Alexander McQueen е бил открит мъртав в дома си... отначало ми се стори невярващо и веднага валязох във всички сайтове за мода, които следя и всички до един бяха отразил ужасната новина...

Днес в 10ч. сутринта лондонско време, в апартамента му e било намерено неговото тяло.
Неофициалната версия за неговата смърт е самоубийство от мъка. Смята се че не е могъл да преживее смъртта на неговата майка, която почина наскоро...

Дизайнерът икона на 40 години сложи край на живота си само дни преди началото на Седмицата на модата в Лондон и седмици преди да представи новата си колекция на Седмицата на модата в Париж.

Дизайнерът, чието истинско име е Lee Alexander McQueenе, роден в семейство с шест деца. Бща му е таксиметров шофьор, a майка му учителка, определя себе си като "черната овца на семейството".

Напуска училище на 16-годишна възраст и започва работа в модна къща Savile Row's Anderson & Sheppard, клиенти на която са принц Charles и Михаил Горбачов. Работи за Gieves & Hawkes, както и в Япония и Италия.

Завръща се в Лондон през 1994, надявайки се да започне работа като преподавател по дизайн в престижното модно училище Central Saint Martins. Благодарение на впечатляващата си биография McQueen решава също да се запише в курса. След като се дипломира, създава собствената си модна марка в Es End в Лондон.

През 1996 Маккуин става дизайнер на Givenchy, заменяйки John Galliano, след което обединява силите си с Gucci, която купува 51 процента от неговата компания.

За седем години - между 1996 и 2003 - четири пъти е печелил отличието Дизайнер на годината във Великобритания.

През 2003 кралица Elizabeth II го прави Командир на Британската империя за мода.

Les Enfants Terrible на модата го няма вече...
Поклон пред паметта му и пред творчеството му....


Реших да Ви покажа как започва едно негово ревю



А ето и една малка чат от неговото велико воображение


*************************************************************************

9 коментара:

И аэ бях потресена, когато научих. Беше личният ми любимец и... абе гадно е. Няма да се мъча да търся красиви думи - те хора не връщат. Просто нека почива в мир и да продължава да вдъхновява бъдещите модни икони.

Green_Eye_Angel

male neo4kvana novina

R.I.P. Alexander McQueen
Да си кажа честно мъката не ми е само за него на 10ти този месец почина дядо ми :[

Той беше любимият за мен.Всички негови дрехи ми харесваха страшно много.

Първоначално не повярвах..
R.I.P!

klarito

R.I.P

И според мен беше велик дизайнер. Не разбирам защо може такъв талантлив и успял човек би искал да се самоубие...тъжно наистина.

Много се натъжих още снощи, когато съобщиха тъжната новина по btv новините. Макар че не знам много за Alexander McQueen винаги съм се възхищавала на таланта му. Много жалко... само след месец (16 март), дизайнерът щеше да има рожден ден :(


-rali4ka94

Аз не повярвах, когато чух.. ;(
ужасно.. просто както каза Деси, светът на модата загуби огрмен талант..

RIP!

Бях шокирана.И още не мога да повярвам.Той е прекрасен дизайнер..той даде много на света от своя талант.Не почива в мир!
R.I.P.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive