Здравейте!

Първо да ви пожелая - честит Свети Валентин и честит имен ден на всички празнуващи (с малко закъснение)

Стардол изненада хората, които някога са си купували нещо от LE със специални оферти:

*РОКЛЯ couture white poppy dress за 175 sd



*ЧАНТА pop leopard bag за 50 sd


ВНИМАНИЕ! АКО НЕ СТЕ КУПУВАЛИ НИЩО ОТ LE, НЯМА ДА ПОЛУЧИТЕ ТЕЗИ СЪОБЩЕНИЯ!


Аз лично мисля, че офертите са добри, особено чантичката :)

Вие как мислите? Бихте ли купили нещо?


П.П. Скоро очаквайте резултатите от седмичния мини-конкурс! :)


xoxо
rihanncheto46

2 коментара:

Аз съм си купъвала доста неща от LE, но пак не получих тези съпбщения. Може ли някой да ми помогне, да ми каже как да си ги взема. Молявисе..

Не трябва да си суперстар, за да получиш съобщението.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive