Вчера за посетителите на StarDoll от Бразилия стартира конкурс и всеки, който вземе участие получава цели три подаръка. Интересното тук е, че един от подаръците са така търсени и искани Victoria's Secret Wings!

Ето как да ги вземете:

1. Трябва да смените вашите proxy настройки със следните
189.44.166.198 Port: 6588
или някое отследните
189.23.109.7 Port: 3128
200.166.248.132 Port: 8080

2. Трябва да отидете на следният линк:
www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=237

3. След като зареди страницата махнете proxy-то.

4. След което в лентата поставете следният линк:
www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=237

Пред гардеробът Ви ще чакат три подаръка!


*************************************************************************

11 коментара:

Ами не става когато сам в профила не става когато сам изван него ми излиза

и на мен не ми се получава

Много ми харесват особено крилата ....

pri men ne stava s nito edno proxy ;[ i polsednite tri america's next top model ne6ta ne moga da gi vzema ;[ ako nqkoi gi prodava da pi6e ;]

Ако искате да ви стане първо трябва да натиснете клавишите Ctrl+Shift+DEL от Мозилата и пр. Ще ви се появи едно прозорче и се уверете че всичко е ''цъкнато'' и изтрийте всичко. Но трябва да сте излезнали от профила си от всичко останало. Мен така ми стана.
blue_girl97

plss pomegnete mi ne moga da si gi vlema ako moje nqkakav link v koito ima obqsneto stapka po stapka blagodarq predvaritelno

Еми нищо не стана... Първо чаках повече от половин час, после ми изписа, че не може да намери страницата, а аз следвах всяка стъпка. Че се и разтърсих из другите блогове, че и там намерих още едно прокси, и с него нищо не стана. От мноооого време съм така, нито един от АНТМ не съм си взела, нито другите неща...

p0ls и при мен е така.. много странно..

Аз успях (със второто прокси) и много благодаря на Деси за публикацията! :*

viktoriq каза...

Ами не става когато сам в профила не става когато сам изван него ми излиза

Сряда, Февруари 10, 2010

И на мен ми става така,иначе до сега нямах проблеми с взимането на роклите от АНТМ...пак ще опитвам...

obra6am se kam blue-girl97 ako iska6 mi dai skaipa si moq e boni_blonde za6toto iskam da te pitam ne6to molq te

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive