Днес за посетителите на StarDoll от Великобритания кампанията America's Next Top Model даде и пети подарък.

Ето как да си го вземете:

1. Трябва да смените вашите proxy настройки със скедните
217.37.234.33 Port: 80

78.109.164.71 Port: 80 -> тъй като на мен не ми се получава с първото, аз си намерих друго и се получи :)

2. Отидете в киното на StarDoll
www.stardoll.com/en/cinema/

3. Трябва да изгледате ЦЯЛОТО видео за да получите подаръка.

4. Върнете вашите proxy настройки, както си бяха.

Пред гардеробът Ви ще чака подарък!



****************************************************************************

5 коментара:

Проблем...не мога да си взема подаръка. Пробвах с едното прокси и нищо не стана (интернета ми умря), после пробвах и с другото, направих следващата дадена стъпка, изгледох ЦЯЛОТО видео, върнах си обратно настройките и си отидох на профила. Не получих подаръка. Пробвах няколко пъти, но пак нищо не стана. Ако някой знае какво да направя за да си взема роклята, моля да ми каже.

e ne mi stava!

На мен ми излиза видеото с Уондерките :/

takam... na men mi pi6e 4e nqmam flash player..kakvo da pravqqq.. nito edna dreha ne moga da vzema 6te iztre6tq ve4eeee

na men sushto ne mi se poluchawa ;x

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive