Напоследък всички недоволствате от правилата за конкурси на блога. Повечето от вас не намират смисъл в тях, за това ще ви обясня защо трябва да има такива правила.



1. Профил в blogspot
- ако искате да пишете коментари към нашите статии, трябва да имате профил в blogspot с посочено потребителско име. Това правило ни е нужно, за да се избегнат анонимните злобни коментари. Ако искате толкова да обиждате нечия публикация или авторът й, поне не го правете анонимно. Както каза Деси - за да си направите регистрация в blogspot са ви нужни точно 2 минути.

2. Бъдете активни в коментарите.
Не е задължително да пишете коментари към всяка публикация, но е препоръчително да драсвате от време на време по някой коментар. Така ще докажете, че профилът ви не е фалшив, а и както Деси каза - може да натрупате популярност.

3. Трябва да членувате в клуба на блога - BG.S7AR.BLOG.
Повечето от вас мислят, че чрез това правило искаме да привлечем повече активни членове към клуба, да се прочуем и т.н. Уверявам ви, че това правило не е за лична облага. Ако никак не ви се пише в клуба, не пишете - това си е личен избор, НО поне се присъединете към него - така доказвате, че не използвате фалшиви регистрации.

4. Трябва да сте последовател на блога.
Сигурно някои от вас отново мислят, че така искаме да трупаме популярност и да имаме стотици последователи, но ако не сте забелязали - никъде не пише колко точно са последователите на блога. Чрез изпълняването на това правило, доказвате че профилът ви не е фалшив.

5. Анулират се участници, които обиждат авторите на конкурсите и самите конкурси.
Никой не ви задължава да участвате във всички конкурси, но ви препоръчваме да не участвате в тези конкурси, които не ви харесват. Ако толкова много искате да спечелите пари - съчетайте приятното с полезното и вземете участие само в конкурси, които са ви приятни и ви харесват. От личен опит ви казвам, че организирането на конкурси не е лесно. За това ви призоваваме да не ни утежнявате допълнително работата като се изказвате лошо за нас, да давате акъли и да се държите просташки.

Тук вече ще си позволя да призова всички автори на блога, които правите анкета (poll), да използвате сайтът http://pollcode.com/ . Анкетите, направени от този сайт, показват IP адреса на коментиращите потребители - така ще се избегнат анонимни коментари.


Чрез този пост искам да ви напомня за правилата и най-вече да обясня защо са ни нужни, т.е. каква е причината да налагаме правила. Не ни съдете, че искаме да избегнем анонимни измами, обиди, скандали и т.н. Все пак налагаме правилата, заради анонимните читатели, които правят мръсно на участниците в конкурсите и техните автори.

Обещавам, че много скоро ще има малки изненади за всички коректни потребители, които са ни помагали с материали, били са активни в коментарите и са изпълнявали правилата. Лично аз ще осигуря малки подаръци за всички потребители, които занапред ни дават идеи за статии и ни помагат със снимков материал за тях.

Все пак всичко правим за вас. Нека заедно се забавляваме и бъдем по-добри един към друг.




А, и тъй като днес е 31.12 - последен ден от 2009, предлагам ви да си изтеглите едно забавно късметче от онлайн баницата на http://www.banici.net/
Разбира се може да споделите какво ви се е паднало :)

19 коментара:

Падна ми се здраве

Евала ! Блога определено е най-добрия български !


Бивша ashley1996960 и настояща Anilavi

:]

На мен ми се падна: Щастие "Щастието е въпрос на нагласа, то се случва само в нас."
Иначе на всички пожелавам Новата година да е красива, като пролетта, топла като лятото, благодатна като есента, силна и непреклонна като морето през зимата!


savytyyyy xD

На мен ми се падна успех. Аз не пиша в блога , но искам да кажа , че тези правила са доста добри. Успехи на блога. az sam geri_sladura

На мен късметчето ми е
Кариера
Без съмнение заслузаваш повишение
xD
-kalina12341234

На мен ми се падна Трудолюбие : ) ЧНГ и пожелавам на целия БГ стардол да бъдете все така добри и всеотдайни, защото това някой ден ще се оцени високо.Весела 2010 година :):):):):)


ice_my_eyes

на мен пък ми се паднаха парите

Този коментар бе премахнат от автора.

хихи :) хора ,сега е почти 22:00 оставахт само 2 часа до 2010 година,пожелавам ви всичко най-най ии много се радвам,че Рали пусна този пост точно днес ...на мен ми се падна много усмивки ще имам и ще раздавам :) :) За всички вас сега ще подаря по 1-чка :) Дано да прекарате наистина топло и забавляващо се ии да посрещнете с ШИРОКА УСМИВКА новата година ! хохоо ^_^

мен в истинската баница ми се падна 'работа' , а парата е у дядо :Д
Бивша ashley1996960 и настояща Anilavi

:]

На мен и ва баницата ми се падна бизнес, и от тази баница ми се падна бизнес :D Честита нова година на всички читатели и автори на блога. :) Само успхи през 2010 година.

sweet__desi6

Хи!На мене ми се падна бизнеса :D Е честита Нова година на блога и администраторите!Пожелавам ВИ много щастие,любов и късмет!И най-вече здраве то е от най-голяма необходимост!И правилата са много добри! :)

Падна ми се бизнес.Искам да кажа,че блога е страхотен и винаги научаваш повече неща,от които можеш да забележиш в стардол!И Честита Нова Година на всички!!

Падна ми се неочакван късмет - да ям колкото си искам и нищо да не ми се лепи :D
-klarito

в баницата тая сутрин ми се падна мързела и любавта

za pravilata sam saglasna :} padna mi se kariera :D

fergiee_1995
na men su6to :D

da kakto kazah i predi tva pravilata sa si dobre ;] vse pak vie imate po golqma grija ot nas nie det samo pra6tame snimki i 4akame :D ta pak 4estita nova godina ve4e e kraq na 01 :D na men mi se padna ot istinskata banica kola 6tastie i kysmet a ot tuk ot saita - u4enieto
i pi6e slednoto 'u4enieto prodyljava, usme6en krai na horizonta se zadava'
mn se radvam 6oto po bg iam 3 dvoiki :D :D dano kysmeta se sbydne :D i da mi e uspe6en kraq ;[

uspe6en :D

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive