Здравейте ^^
Съжалявам, че не съм писала от доста време, но просто нямаше нищо интересно.

Така...
Наскоро намерих нещо интересно относно роклята DKNY Skyscraper dress, може някои от вас да го знаят, но може и някои да не го знаят.
Anyway, ще го пусна ^^

Значи открих, че skyscraper си променя вида при различната големина на тялото, вижте сами.
Когато големината на тялото е такава:
Тогава skyscraper e такъв:
А когато големината на тялото е такава:

Skyscraper e такъв:

Lolz, това ме учуди =D

Лично на мен ми харесва дооста повече при първия случай, а при вас?

Е, това е от мен за сега, ако намеря нещо интересно ще пиша пак (:


xXxHrissyxXx


3 коментара:

Анонимен каза... вторник, май 12, 2009  

Трябваше да продам една от полите на dkny на val4eto96, при мен беше нормална, но при нея стана мн грозна.. :D

klarito

хаха ужас :D

Анонимен каза... вторник, май 12, 2009  

хм.. да и на мен ми харесва със сигурност 1 случай ;D това го знаех от преди , но неочаквах такъв вид на роклята :) все пак е добре че ме усведоми!Амммм .. исках да ви поздравя с новото Ви списаине, страшно много ми харесва!С голямо нетърпение очаквам следващия брой другия месец!!!
iliqn4eto

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive