Току що излезе новата колекция на Alberta Ferreti:




11 коментара:

Анонимен каза... вторник, май 19, 2009  

ima obuvki za ne ss za koeto mn se radvam. ina4e ne mi xaresva ne6to novata kolekciq. kato cqlo drexite na alberta ferreti sa mn skapi no za tazi kolekciq naka ne si zaslujava. ako ima s kakvo da nosq obuvkite 6te si kupq edin 4ift
darina_xixi

Анонимен каза... вторник, май 19, 2009  

Някои неща ми харесват мн, ама са доста скъпи..

klarito

Анонимен каза... вторник, май 19, 2009  

kolekciqta e strahotna, samo che naistina e skapichko, no vse pak shte si kupq drehite

Анонимен каза... вторник, май 19, 2009  

Na men puk vuob6te ne mi haresva i edva li 6te si kupq ne6to. Ne e v moi stil prosto. A i cvetovete... :X
-rali4ka94

и на мен не ми харесва

Анонимен каза... вторник, май 19, 2009  

na men mi haresvat nqkoi rokli,ne vsi4ki.No da naistina kakto kaza darina_xixi ima obuvki,koito ne za ss (happy)

Анонимен каза... вторник, май 19, 2009  

na men mi haresva edno qko samo ina4e drugite ne6ta ne sa v moi stil


cleo_naninka

Анонимен каза... вторник, май 19, 2009  

sorry napisala sam qko vmesto qke :D


cleo_naninka

Анонимен каза... вторник, май 19, 2009  

ami men mi haresvat samo nqkoi rokli-dori ne 4ak tolkova :s

Анонимен каза... вторник, май 19, 2009  

на мен много ми харесва новата колекция

Анонимен каза... петък, май 22, 2009  

na men mi haresva kupih si dosta ne6ta,kysite rokli4ki sa mnogo gotini,spored men. 5/5



dreamergrl1

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive