Здрасти! Не съм писала отдавна затова реших да ви покажа най-новата кукла, която предстои да излезе:



Сладка е, нали?



Ето и няколко стари снимки от стария Стардол, които намерих преди малко на компа си.
Това е стар screenshot на Stardesign. Както виждате и Broadcast системата е стара:

Това пък е стария MeDoll Editor. На мен лично доста ми липсва:
Ето как бяха наредени преди полетата в списанието:
Това пък е календара от 2007 година:
Ето как беше главната стая преди промените (това е suita на sladko_buffy_bg):
Ето и картинка на стария ми албум преди промените:
С този screenshot съм си играла миналата година на Paint:
2007 година, неуспешните ни опити със sladko_buffy_bg да нарисуваме дрехи. Не се стряскайте от косата ми, беше Halloween :D :
Още един шот на MeDoll Editor-a. Правих го преди месец-два:
Още неуспешни опити да надраскаме дрехи, чрез Paint:

Това пък е картинка от Биби (sladko_buffy_bg):

И аз си се чудя защо ли ги пазя тези картинки, но ме наляга носталгия и не искам да ги трия :D
Ако ви е интересно, кажете и ще намеря още :)

PS: Картинките са от 2006, 2007, 2008 и 2009 година :]]

10 коментара:

Анонимен каза... сряда, май 06, 2009  

Куклата е излязла в Стардол, докато съм писала поста. Казва се Dolly Doll и е много хубава ^^

Анонимен каза... сряда, май 06, 2009  

da slagai o6te takiva

Анонимен каза... сряда, май 06, 2009  

mn e qko pi6i o6te i mn qk baner
darina_xixi

Анонимен каза... сряда, май 06, 2009  

Hey pls sloji o6te snimki.Stana mi mn interesno.
snejka-bejka

Анонимен каза... сряда, май 06, 2009  

i men me kefqt snimkite na stariq stardoll interesni sa

Анонимен каза... сряда, май 06, 2009  

mn sa interesesni :p
fergiee_1995

Наистина са много интересни, особено това с календара за пръв път го виждам. :D

Анонимен каза... сряда, май 06, 2009  

мда, интересни са, пускай още, ако имаш :)

mn xybavo 4e si gi zapazila
propomnqt mi p1rvite mi meseci v stardolla ama me e m1rzqlo da natisna edno Print Screen ;]
davai o6te =}

Ех, едиторът беше добър, сега не можем да си сменим формата на очите, устните и т.н.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive