Това е, може би, последният ми пост. Взех едно много важно решение за мене и то е, че напускам Стардол. Не искам да изглежда като някакъв цирк, затова искам да ви кажа прчините. Напоследък Стардол стана много безинтересен и скучен. Всеки ден, когато влизах, се чудех какво да правя. Другата причина е несправедливостта-за елитките в списанието, за не-суперстарските неща, за поскъпяването, за ЛЕ и Антидот. Въпреки, че съм имала възможност да вкуся от почти всички от тези неща, за мене, те си остават несправедливи. Друга причина е проблемът със заплащането. Всеки месец го има. А още една причина е алчността на хората за редките дрехи и старото DKNY. Имах различни проекти, свързани със Стардол, но ще ги прекъсна.
Може някой ден да се върна, когато нещата се пооправят. Само едно момиче знае за изненадите, които криех-Хриси. Ще я помоля да не ги казва, за да може, ако някой ден се върна, да ги осъществя. Ще продължа да се осведомявам за нещата в Стардол чрез блога и като влизам най-много веднъж в седмицата. Ще продължа и да чета списанията, които се правят за Стардол. Ще ми е интересно.
Ще ви помня всички, и повярвай те ми, ще ми липсвате. Стардол значеше много за мене и ме научи на много неща, за което му БЛАГОДАРЯ, а също и на вас, за уважението и приятелството. Успех на всички! Сбогом и до нови срещи!

10 коментара:

Анонимен каза... неделя, май 31, 2009  

Adios !

Много е жалко, че напускаш, но све пак това е твое собствено решение и никой не може да те спре. Ще ни липсваш!

Анонимен каза... неделя, май 31, 2009  

Оо,, жалко..но за съжаление си мн права ;[

klarito

Лилиии.. :((
Абсолютно си права за всичка,но е много жалка,че яма да осъществиш това,зя което говорехме!!!Наистина си струва!!!

Страшно много ви благодаря на всички! Особено на Хриси, защото тя може би е човекът, който винаги ме подкрепяше , даже и да не й се слушаше! :D
Много благодаря на всички, и аз се надявам, че някога Стардол ще се пооправи и тогава, може би, ще се върна!

да наистина много жалко че напускаш, защото правеше много добри постово,но наистина това си е твое решение и никой не може да те убеди за обратното =] Сбогом и Успехи ти пожелавам както и в живота така и в стардол =D :)

iliqn4eto

Tujno e 4e napuska6 :( E, vse pak ti si si vzela re6enie i edva li 6te mojem da te razubedim. Uspehi v bude6teto i produljavai samo napred! 4ao, 6te ni lipsva6!
-rali4ka94

Постигнала си много и всичките ти проекти и всичко което имаш и всичко за което си мечтала да постигнеш,могат да изчезнат.Колкото и да ни е скучно и колкото и да сме възмотени от нещата,които се случват в стардол,за мен е тъжно да напуснем след като сме постигнали нещо което сме искали.Не е хубаво такъв хубав акаунт - като твоя,да отиде на вятъра,но дори и да го дадеш на някого,той си остава завинаги твой.Не забравяй,че много пари си изхарчила заради това да си суперзвезда.Но ако наистина това е твоето решение,можеш да го сториш,и аз те подкрепям с две ръце.Помисли за усилията си отново.Сега ще дам един сайт,който е почти същият като стардол,но дори е по забавен и може всеки да си плаща със парите които е събралк в регистрацията си.Също така парите в сайта не са само по един долар,а максимум можем да изкарваме по 50.Но за сметка на това дрехите са по скъпи.А ето и сайта:
www.I-dressup.com
Забавлявай се и още веднъж казвам,можеш да спечелиш много със решението си,но може и да загубиш...
Жалко е че напускаш.:)

И според мен си права.. Ще ни липсваш :( Желая ти успехи за напред!

Анонимен каза... сряда, юни 03, 2009  

На никой не му пука дали напускаш!Що изобщо си го постнала?!?Все едно че си нямаме проблеми, ами и твоите трябва да слушаме!!Бегай оттука!Напускай си кат щеш,ако щеш и са върни ама на мен ни ми ПУКА!!!Даже и стардол да загуби един мембър, не му пука, щото си има 30 милиона и нещо!

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive