Здрасти! Реших да пиша за най-новата кукла в Стардол. Тя се казва DIYana (като Диана ми звучи :D) и е само за суперстарс. Най-хубавото в нея е, че има парчета плат в гардероба си, с които можете сами да правите дрехите й! Ето и снимка:



Също така има и нов магазин - DIY:


На мен лично много ми харесва и мисля да обявя конкурс за най-креативна дреха, направена само от нещата от DIY. Победителят ще спечели една от двете DKNY рокли или 10 стардоларс:
Имате 10 дни, за да приготвите толетите си. За повече информация, пишете ми на лично :]
Успех!

5 коментара:

Анонимен каза... сряда, май 13, 2009  

На мен хипер много ми харесва идеята.
Конкурса със снимки на куклата в албума ли ще бъде ?

papte_f

Анонимен каза... четвъртък, май 14, 2009  

1. за куклата, тя е супер и има страхотни дрешки ;]
2. за магазаина!!! много ми харесва,има толкова много неща с , които можеш да си измисляш всякакви дреши!
3.за конкурса ти (rali4ka94) много е готин и интересен :) аз вече си измислих костюм и само оства да го купя :) хубавото е че си дала дълъг срок :)
iliqn4eto

Анонимен каза... четвъртък, май 14, 2009  

Ami ne e zaduljitelno da kupuvate ne6tata, za6toto ne vsi4ki sa Superstar :]

Ми аз направих една.. само не знам на кой да изпратя снимката

Анонимен каза... четвъртък, май 14, 2009  

Prati q ako iska6 na Skypeto mi - rali94 :) Ili na rali4ka94 v Stardoll :D

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive