Много, ама страшно много се ИЗВИНЯВАМ! Не съм писала от много, ама наистина много отдавна. И днес, въпреки всичко, реших да ви драсна нещичко. И така, тъй като Вери и Нини вече написаха важните новини за дена, реших да ви покажа нещо, което много харесвам.
Искам да ви покажа това, което най-много ми харесва от последната колекция на любимия ми дизайнер-Roberto Cavalli. Отдоло ще видите модела, който най-много ми допадна от всичките 52. За да видите цялата колекция, нещо, което аз жестоко ви препоръчвам да направите, можете да посетите официалния сайт на Roberto Cavalli: http://www.robertocavalli.com/ .
Избрах този модел, защото най-много се доближава до стила ми в истинския живот. Надявам се вие да го харесате също. Това е от мене. Смятам да продължа да ви показвам подони модели, но не само от колекциите на Roberto Cavalli, а на всички като цяло. Следващия път (утре) ще ви покажа от колекциите на 3.1 Philip Lim. Ще ги карам по азбучен ред, като използвам подредбата на следния сайт: http://www.style.com/ .

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive