Липсвах ли ви?! Върнах сеее!!! ^-^
Ето ме пак и отново ще Ви досадя до полуда с мен самата... ха-ха!

И така направо на въпроса.


Обявявам така очквания конкурс за нови автори!
В конкурса може да се запише всеки
отговарящ на минималните критерии:

- да може да поднасяте информация по интересен начин

- да можете да пишете грамотно

(едно са грешки допуснати в бързината на писане, съвсем различно неумението да се пише)

- да може да правите поне обикновен банер


- да сте достатачно осведомени, какво се случа в StarDoll.

- да имате безупречна репутация в StarDoll.

Неща които ще ми направят впечатление и ще са ви в голям плюс!

- спойлери
хората които знят, как се намират спойлери ще получат плюс


- креативност

да можете да правите графики не просто банери, да знаете тънкости на рисуването с програма.


- новаторство

да имате идеи, които ще помогнат на болга да стане още по интересен

- интереси

хора които имат интереси към Мода, Музика, Кино, знят новите и любопитни неща около звездите във всички браншове също ще е голям плюс...

Ако смятате, че отговаряте на изредените изисквания, то тогава не се колебайте, а моментално направете следното

- записвате се първо тук в комнтарите на блога и след като видите,
като посочите ника ви в StarDoll.


Когато видите, че съм одобрила записването Ви
тогава ще ми пишете лично в StarDoll
и отговорете на въпроса:

Защо трябва да избера точно теб за Автор?


Не се колебайте да ми покажете вашите блогове, вашите графики, вашите знания за звездите... и всичко което сметнете, че ще ми направи впечатление и ще ви помогне.



ВНИМАНИЕ!

Не смятам да уча, когото и да било,
как се правят банери, снимки на екран или как се работи с профил на Blogspot...
нямам нужното време, а и желание нямам,
така че си спестете подпитванията, как се прави нещо и бъдете подготвени.


********************************************************************************

33 коментара:

subaroto

Идеята за нова писателка ми харесва :) надявам се следващото момиче, което изберете да прилича на prikazna (от гледна точка на писането й в блога ВИ).

пс: Успех на всички, lili_nai13 :]

Искам да се пробвам... пък знае ли човек ;d

Здравейте, казвам се Лилияна на 14 години съм от Радомир (обл. Пернищка). Играя страдолл от мисляче близо две години. Смятам че с стардолл съм достигнала връхната си точка ( имам предвит, че стардолл ми стана малко без интерсен) , но винаги проверявам за безплатни неща ;d. Била съм авторка на два блога, на единия колектива ни се разпадна, а на друдия нещо не се разбирах с главната (беше малка и мн се заяждаше). Направих си и свой блог, но прекалено ми е сложно сама да се занимавам.



Имам приятелка (англичанка), която може да ми предоставя спойлери естествено ако я помоля де ;d ,a ako желаете мога и да я свържа с вас.
Мисля, че мога да дам някаква идея за развитието на блога, но чесно в момента немога да мисля ;d
Обожавам модата и музиката, но за кино мен не ме търси рядко да седна и да изгледам, някои филм на компа или да отида на кино с прителки. ;d
Мога да правя банери работя без проблемно с PhotoScape и GIMP.

Благодаря Ви за вниманието!

oт Lili_nai13 с целувки ^^

само искам да добавя, че има един безплатен телевизор ( в сд) ;d

zapisvam se.

Zdraveite,kazvam se Gabriella i sam na 11 godini.Az sam ot Dupnitsa.V Stardoll sam nqkade ot 1 godina.Mnogo haresvam bloga vi :).Zapoznata sam s novinite i bezplatnite neshta v Stardoll,zashtoto postoqnno sam na kompiutara :D.Moga da si napravq baner.I az rabotq s Photo Scape i GIMP.

BLAGODARQ ZA OTDELENOTO VREME!


Ines_1999

И аз искам (:
Няма какво да ти се описвам - познаваш ме достатъчно много , знаеш какво знам за Стардол , и какво не .
Anilavi

Искам да попитам дали е задължително авторите на блога да са суперзвезди

dilia-
SuperStar не е критеррии за подбора ми на автори.

Анонимен каза... събота, юни 12, 2010  

Здравейте! Казвам се Анна-Мария на 10 години от град Пловдив. Играя StarDoll от началото на тази година.
Запозната съм с това как се търсят спойлери, правят се банери или се предоставя информация. Мога да работя в прокси, програми и други подобни неща.
За банери работя с PhotoShop CS3.
Ако искате да видите графиките ми посетете сайта ми itsonstudios.dir.bg.
Във въпросната категория мойте графики са под името Ани.
Никът ми в StarDoll е Myxani.
Имам блог, но не влизам честно в него, защото главно заниманията ми са да правя графики и клипове.
Винаги ще се опитвам да помагам на хората в нещо, което не разбират. :)

Благодаря Ви за вниманието!
Приятен ден!
- Anni DLJ.

Аз също искам да участвам в конкурса.

Казвам се Александра, на 17 години съм, ника ми е Green_Eye_Angel. Принципно съм човек със страшно много свободно време, така че гледам много филми и сериали и като цяло съм доста навътре с нещата в шоубизнеса. Същото, дори и в по-голяма степен. важи и за модата.

Що се отнася до креативността ми, тя се изразява по много начини, но не в изработката на графики на компютърни програми. Въпреки това мога да си направя банер и някои други прости неща.

Що се отнася в частност до Stardoll, следя какво се случва там всеки ден и често проверявам спойлерите.

отговорът на въпроса "Защо трябва да избереш мен за автор?", както и нещо, върху което работя в момента, ще ти изпратя на лично съобщение в Stardoll.

Аз бих искала да участвам ако ме харесате = )

Здравейте ! Аз се пиша Missidiotka :)
Играя в стардол от около 2 годинки и имам 3 кукли и всички са суперстарки .
Всеки ден вися в стардол по 3 часа :)) и забелязвам всичко ново .
Работя с фотошоп 9 и правя страхотни банери . Имам идея за мини конкурсче с наградки / те ще са между 10 - 25 стардоларчета / . Знам много звездни мръсотийки :р ,
а и познавам лично една селебрити -десислава и може голямата награда на месеца да е билет за некой нейн концерт :) Ще пратя конкурсчето на Деси . А и посещавам много други блогове и може да пиша за някои изпуснати и незабелязани неща
Дано съм помогнала

Здравейте!Аз също много бих искала да стана част от екипа!И в свободното си време с удоволствие ще пиша за блога.А сега сме във ваканация - свободно време колкото искаш : ) !Мога да правя банери.Работя с Photoscape и Gimp ,но повече с Photoscape.Не мисля, че има огромно значение.Важното и постовете да стават хубави и приятни за четене.С радост бих се присъединила!За повече информация ме търсете в стардол или може да ви дам скайп.Пиша се mimityyyyyyyyyy в стардол =) !Много поздрави !

Здравейте,амии аз си казвам Диляра на 12 години съм от гр. Крумовград . Играя стардол от приблизително 2 години.Работя със PhotoScape за банери . Винаги следя какво ново има във стардол.Досега съм била автор във един стардолблог , но нямахме последователи и се отказах . чао

Аз съм sweet__desi6 в стардол.. Много искам да участвам в болга отдавна. Имам много идей, креативна съм, знам как се намират спойлери .. Мога да работя с photoshop и photoscape. Къщата ми в стардол не е много красива както и самата ми долка, но това е от липсата на пространство и хубави дрехи понеже не съм суперстар, което да се надяваме не пречи. В стардол съм от 2 години и съм на 14 години. Интересувам се от музика, кино и мода, но за модата не съм една от най-добре осведоомените.. Преди пишех в един блог, но не стана работата с него.. Аз също те имам в скайп, така че ще ми е още по-лесно да ти отговоря на въпроса :)

Хейй привет (:
Казвам се Девора, на 13 години, от София.
Ника ми в стардол е fleursdautomne

zapisvam se

celebkate_style

Здравейте!!!
Името ми е Галена (galinela)
на 13 години съм, от София.
Аз самата създадох свой блог-към клуба ми в Стардол (galinela-hotbuys119.blogspot.com)
Сама правя банерите,публикациите и всичко останало в блога си!
Ако ме удобрите мога да започна от началото на другата учебна година :)

само искам да допълня - dilia13 това е профилът ми във стардол :))))

Записче. Казвам се Ани и съм на 17 годинки. Отдавна искам да пиша за блога и очаквах този конкурс. На задължителните критерии отговарям на 100% , иначе мога да правя банери и се интересувам доста живо от мода, музика, кино, звезди и клюките покрай тях. В стардол съм от 2 години (незнам дали това има значение всъщност) и имам някои идейки за блога. Иначе ето един примерен банер, който направих набързо : http://prikachi.com/images/354/2221354y.jpg Това е от мен.

An4etyyy_cherry

и аз се записвам ... Деси ,ти вече ми имаш CV биографията ...
sof4o

AdEnCeToOoOo

sibiii

Здравейте,
Аз искам да се запиша. Аз мога добре да работя с фотошоп, мога и банери и следя Стардол. Имам си блог ако искате да видите как се справям: stardollguys.blogspot,com

Здрасти :) Аз съм izabela_lia, занимавам се основно с рисуване, на 12 години съм от Пловдив. Посещавам курсове за модно дизайнерство и мога да съм полезна с някой неща от модата ;) В стардол съм от близо две години. Първоначално регистрецията беше на една моя братовчедка, но тя реши, че не й е интересен сайта и така аз си останах в този рег. Преди няколко дни си направих нов блог за текстове на песни www.lyrics-gug4etyy.blogspot.com
Още не е готов, но има 2-3 публикации затова го давам.
Бай, бай!

Записвам се ... Имам опит с блоговете :) Куклата ми е gigicha .

zdraveite,az sum Gergana i sum na 12 ot grad Qmbol.Obi4am prez sobdnoto si vreme da 4eta kniga ili da igraq v stardoll.Bila sum avtorka na 3 bloga :)I moga da si napravq buner! Rabotq s Photo Scape.A otnostno vuprosa za6to trqbva da izbere6 men 6te ti pratq suob6tenie v Stardoll!

Профилът ми в Стардол е blue_girl97

Здравейте!Казвам се Мария и съм на 13 . От 5 години живея в Ню Йорк .В stardoll имах друг профил ,но го подарих на моята най-добра приятелка , защото ми беше станало прекалено безинтересно.Писала съм за 2 английски блога , но и двата се развалиха.Много обичам да чета фентъзи книги ,да гледам филми.Учатвала съм в много модни дефилета като по-малка и разбирам от мода , много обичам да правя банери ,мога да намирам спойлери и всичко останало.Знам български много добре и английски перфектно.Ми горе-долу това е за мен :)А ето и едно банерче което направих : http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2922/8826498494956766951276684244nlU35bFip9F0GIE7G0xu.JPG

Mambaax33

Записвам сее!!!

Казвам се Сиана.На 12 години съм и съм от София.Интересувам се от мода, уеб дизайн и програмиране, както и изцяло от компютри.Обичам да правя графики, да рисувам модели на дрехи или просто рисунки.Мисля, че мога да пиша грамотно.В Стардол съм от 2 години.Имала съм 2 кукли, едната от които беше хакната и изтрита.От тогава си направих нова кукла - water_melan123.Работя главно с Фотошоп, но използвам и помощни програми.Реших да се пробвам в конкурса, защото мисля, че ставам за автор.Имала съм блог във стария си профил в Blogger и също съм била модератор във форум.Не вярвам, че ще бъда избрана, защото съм по-малка от повечето потребители тук, но все пак нищо не пречи да опитам, пък каквото излезе...

kawai1213 :p

Съжалявам, че закъснях с представянето си,но дълго време бях без интернет. Благодаря за това, че не бях изключена :)

Аз съм Адела, на 13 години, от Перник. От година и половина използвам стардол и вече знам почти всичко за сайта. Имала съм собствен блог за стардол, но не можах да се справя с поддържането му сама и го оставих. Не съм superstar, но мисля, че мога да се оправям и без това. През свободното си време (тогава, когато не се занимавам със стардол), отделям време на приятелите си, чета много книги и следя модните предавания по Fashion TV и WFС. Интересувам се и от кино, разбира се. Не знам как се намират спойлери, но мога да правя банери и да работя с програмите GIMP и Photo Scape.

AdEnCeToOoOo

Здравей, Приказна. Искам да добавя, че се научих да намирам спойлери и искам да споделя с вас тези, които намерих: http://prikachi.com/images/781/2251781r.jpg

А ето и най- новия ми банер:
http://prikachi.com/images/794/2251794F.png

Благодаря за вниманието :)

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive