Здравейте на всички!!!Аз съм mimityyyyyyyyyy.Истинското ми име е Мария и съм на 14 години :) Аз ще бъда един от новите автори на един от най-интересните и известни български блогове за стардол :) Много ще ми бъде приятно да съм част от екипа и дано се опознаем и да ни бъде приятно заедно!

Ще започна с първата новина - от много време както знаете за тези, които следят стардол, има възможност, представляваща : Когато си закупите дрешки и ви се подаряват безплатни неща(след похарчени от вас 10SD;20SD и така нататък).[Hot summer blowout]Това е много добра идея и всяка следваща дреха е по-хубава :) Ето и най-новите предложения:



Всеки би искал да има такива чудни безплатни неща , но трябва да е суперстар за да си го позвули : (

За сега това е от мен.Очаквайте още много и интересни новинки за стардол!
Приятен ден на всички :^) !!!

2 коментара:

az ne s1m superstar no i az polu4ih roklqta i bluzkata

celebkate_style

Не е задължително да си суперстар, стига да имах 200$(x4)за да получиш дрехите.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive