Здравейте! Аз съм Деси и съм една от новите авторки на блога. (: На 14 съм.. Обожавам да слушам музика и да се забавлявам с приятели :]..


Ето малко спойлери от мен. Предимно бански предстоят да излязат в стардол. Нормално -лято е ^_^. Има само една много сладка тениска.. Лично аз ще се моля да не е за суперстарс, което силно ме съмнява..
Поправка от sof4o и missidiotka :) Тениската ще получите като подарък ако закупите една от 4-те фигиурки на момичетата на първата витрина в магазина Super Supreme :)
Друга нова информация от стардол за сега няма :). До следващият път от мен.

П.П. Банерът ми е временен.. Просто фотошопът ми ме ядоса и успях да измайсторя само това елементарическо нещо ..
П.П.2 И да кажа че надписът By:Dessy_96 е там защото фоновото изображение аз съм го правила преди и така си го бях запаметила :p

Dessy``

2 коментара:

Вече тениската я има :)...Беше като подарък ,ако си си закупил фигурка от магазина "Super Supreme " .....................................
sof4o

Poprawka 4-te figurki na momicheta na purvata vitrina ;
Izprevari me s spoilerite :))

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive