Здравейте. Казвам се Ани и съм една от новите авторки на блога. В рубриката Hot outfits (в превод "горещи тоалети") всяка седмица ще ви показвам предложения за несуперстарски тоалети. Всички знаем колко е трудно да намериш нещо хубаво и да го съчетаеш, при това то да е за несуперстарс. Но въпреки това всичко е възможно и аз мисля да ви покажа как можете от пръв поглед непривлекателните дрехи да съчетаете в интересни и атрактивни тоалети. Ето го и предложението ми за седмицата:


(кликнете върху изображението за по- голям размер)


Отстрани можете да видите използваните неща за тоалета и да го пробвате на вашата долка. Хубавото е, че всички дрехи и аксесоари са в земни тонове и можете да ги съчетаете с много други дрехи, а цените им никак не са високи. Надявам се да съм била полезна.


X.O.X.O

An4etyyy_cherry
















1 коментара:

Анонимен каза... сряда, юни 30, 2010  

Много добре си се справила :) Браво! Много ми харесва тоалета.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive