Ето! Пак Джиджи е топика...

Знаете ли какво? Като се замисля имa шанс това да не е sweet_viksi. Тъй като sweet_viksi е сходна по характер с Джиджонка, всички мислят, че са една и съща. Интересното е, че може би някой, който е доста хитър, и на който му завиждам жестоко за акъла, може да е направил всичко да изглежда така. Предвид обстоятелствата е напълно възможно. Все пак, всеки знае държанието и на двете. А и доколкото смятам, Виктория не е толкова глупава, че да се издаде сама. От друга страна, тя не отрече да е Джиджи нито веднъж, но и не потвърди. Друг интересен факт е, тя създаде клуб, вкойто дава свооите предложения. Възможно ли е човек, който тя е споменала в списъка си да я е издал? А възможно ли е Виктория да е Джиджи, при условие, че ме е сложила на челната си тройка в списъка си, а ме е посещавала веднъж през целия ми "живот" в Stardoll?

3 коментара:

незнам, леко съм объркана.. аз не съм напълно обедена, че е тя.. въпреки всичките доказателства..

И аз не съм напълно сигурна и ми стана гадно,че обвиняваме Виктория без да сме напълно сигурни.Все пак си представете,че не е тя - сигурно ще й е гадно така да я обвиняваме.

ем да й е гадно..на мен кфо гадно ми беше като ме обвини пред цял стардол..и сички й повярваха..да й е гадно..баси охлюва ;/

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive