Преди малко получех рекуест... от момиче на име BG.Liglichki . За съжаление не се сетих да направя скрийншот на рекуеста, но в него пишеше нещо от рода на: "Ела и прочети презентацията ми. Там пише всичко за лигличките". Странно.. а още по-странното беше, че аз бях първият човек, който е посетил този акаунт o.O Не че има много значение, де..
Ето и презентацията на акаунта:


Здр,този акаунт го направиме не да дразним разни хора а просто да изкажем мнение за истински лигли! Не хубави хора ,просто тъпите надувалки които се мислят за нещо повече от глупави комплексарки ! СПРЕТЕ СЕ ХОРА,погледнете себе си ,а после другите !!!


СКОРО И КЛУБ,в който повярвайте ми ще има интересни нещица...

Всеки е добре дошъл.

За сега дочуване,скоро и още,ще бъде интересно,обещаваме ви.

Но,тук ще изкажем мнение за някои БГ надувки.

1. sweet_viksi
така,явно това момиче друга работа освен да коментира хора няма. жалко че съществуват такива същества. едно изречение за теб : СПРИ С ГЛУПОСТИТЕ И СЕ ЗАГЛЕДАЙ В ЖИВОТА СИ!

2. sweetyvera
ти скъпа си много нахална,дори да не искаш да го признаеш е така! поспри се малко и вземи да бъдеш малко по нормална и може би,ако ти е възможно и мила. иначе не си лощ човек ,но все пак...

3. riri_fenty

момиче,ти просто си си лигла,сори обаче тва е истината

4. xilda_lady_

ти се мислиш за човек от ''елита'' а не си,защо всички се опитват да бъдат това? е не може,+ тва си невъзпитана и явно не можеш да си мила с другите около теб.

5. Скоро...








__________________________________________
За щастие мен ме няма в списъка, но предполагам, че няма и да ми се размине. От изброените момичета не познавам само
sweetyvera. Нямам си и представа на кого е този акаунт, но този път съм убедена, че не е на Виктория.. макар че тя се караше с riri_fenty и има причина да мрази xilda_lady_ - все пак ако не беше тя и woman-in-white, едва ли скоро щяхме да разберем, че ДжиДжи е Виктория. А защо си мисля, че този акаунт не е на Виктория ли? Ами просто стилът на писане е доста по-различен от този на Виктория. Май скоро ще има нови разследвания... :D E, едва ли скоро ще разберем коя е, защото както знаете трябва да се съберат 200 точки, за да ти позволят да си направиш клуб. Е, дотогава само ще гадаем...

3 коментара:

Анонимен каза... вторник, април 14, 2009  

v prezentaciqta pi6e napravime, izpusnato e h-to, zna4i sa nqkolko momi4eta
btw az sym verdji96

Пак к'во искат от мене... Каква е тя , че да ми казва, че съм невъзпитана? Избрала съм с кой да дружа, на кой да не обръщам внимание, и с кой да се карам - мой избор, мое право! Мислела съм се за "човек от елита" ... Колко забавно... И с какво право си мисли това? Да ме вижда на елитно място , примерно на корицата на Стайл? Не? Е , значи не съм никакъв "Човек от елита" ++ не се мисля за такъв.
Има много правописни грешки... Чудя се кой може да пише на български толкова неграмотно освен... sara.elaasar , sweet_viksi и някой други БГ-Ние-Сме-Нормални-Мембъри-И-Вие-Много–Ни-Дразните... До скоро не се занимавах с тая българска помия откакто Хри не ми каза да вляза в БГ Уонаби , където открих, че има повече драма при нас отколкото в международните блогове... И ми се иска да забравя и да продължа да си работя по конкурсите и блоговете като спокоен човек, ама не! Ще стоя докрай, нека ме обсъдят... Пфф...

Останали са само sweet_viksi и xilda_lady_ ..

Все си мисля, че ако на въпросните БГ.Лигички им стискаше нямаше да направят специален профил за това, а щяха да го пуснат в истинските им профили..

--Anastacia_4ever

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive