Пуснаха новото LE. Защо, за бога, трябваше да го пускат днес? Тъкмо днес щях да продам 2-3 неща на Blackmambayeah и щях да взема тлъста пачка xD специално за ЛЕ-то, но... Стардол ме изпревариха. За съжаление със скромните ми 141 стардоларс успях да си купя само една лилава рокличка за 125. А така исках да си купя синия бански и една грозновата лилава шапчица... Е, надявам се да не изкупят ЛЕ-то толкова бързо, за да продам на момичето нещата и да си купя каквото мога от ЛЕ. Eто и снимчици:




Роклята с огромната пандела също е доста интересна, но едва ли с 16$ ще успея скоро да си я взема :D Харесват ми всичките бански костюми. Чантите не ме радват особено, но виж - грозноватите шапки.. е, това си е друга работа... Тъмно розовата рокля не е зле, но огромните цветя върху раменете... еми не искам да изглеждам като някой генерал с тия.. ъъ работи!

6 коментара:

az uspqh da si wzema samo kolieto za 30 ;/

Аз пък дадох 850 лева за LE!
Ще се гръмна и то за 5 неща..
biroi4itu_be

Аз успях да си взема само розовата рокля с цветето. Искам и обувките от 50 сд, но са бъгнати и не мога да си ги купя...
sis4itou_bie

Of, a az imam pari, no sa mi na dr regove...i za moe shtastie typiq bazar pak e bugnat i ne moga da si gi vzema :(((((

Аз си купих само една рокля за 150. Много са скъпи тоя път. |(

Те не че са толкова скъпи а ние сме бая безпарични нещо... особено аз xD

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive