Здрасти! Без банер съм, защото си правя нов.

1. Искам да ви покажа спойлери на куклите, които предстои да излязат.
Тази според мен е Никол Ричи - приятелка на Парис Хилтън и дъщеря на Лайнъл Ричи.


Следващата със сигурност е на Джени от "Клюкарката" - има нейната усмивка. Всъщност не съм сигурна дали се казва Джени, но няма значение. Предполагам, че сте я познали вече :)







2. Излязла е някаква кампания в Стардол, но не знам за какво става въпрос - на друг език е. Ето линк: http://www.stardoll.com/en/campaigns/sarahfr/


3. Дължината на стаите ни се е увеличила със сантиметър-два, което е малко зле за момичета с интересни стаи като Bella_la_Swan, FionaMcGonigle, ImAliceCullen, ...halloween..., singingmermaid, защото ще им се наложи да дооправят стаите си.

4. Вече можем да разглеждаме и да гримирваме другите юзъри, като влизаме в собственото им Styling Studio.


5. Можем да преместим, увеличим/намалим размера и да скрием в кутията си огледалото, шкафа, закачалките и ръката, които по принцип не се местят.


6. Ето картинка на всичките HotBuys за месец май:
Взех я от http://stardolldesigner.blogspot.com/


7. Шокирана съм!!! Най-известният клуб в Стардол Animal-Lovers е изтрит! За съжаление накаква друга се е възползвала и е направила клуб със същото име. Е, аз винаги ще помня стария Animal-Lovers...


Това е за сега от мен :)

3 коментара:

Анонимен каза... сряда, април 29, 2009  

otnosno kampaniqta - popalnete q i shte spe4elite teniska bezplatno :)

kakvo da popalnim?

anketata :)

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive