Нещо ме накара да се замисля... ами ако наистина Виктория не е Джи-Джи? Ами ако всички сме глупави и първосигнални и обвиняваме невинен? Да преразгледаме отново всичко... Първо.. Виктория напуска Стардол така, че няма какво да губи и едва ли и пука ако сме я разкрили. Но от друга страна ако тя е ДжиДжи би ли била толкова глупава да се издаде по този начин? Две. Викси е известна със скандалния си характер. Самата тя си призна, че е банната в Meez, самата тя си признава, че се кара с всички и има едва ли не хейтърски анти-Викси регистрации. Между нея и ДжиДжи има доста сходни неща в характерите им. Но защо пък след като е достатъчно смела да прави скандали от един акаунт, ще краде друг? Също така не се знае ако тя е ДжиДжи как е открила паролата? Доколкото знам старата притежателка на акаунта напусна Стардол като преди това се изпокара с няколко мои приятелки заради мен... :( Три. Сигурно си спомняте как имаше период, в който ДжиДжи накара всички да си мислят, че аз съм тя... Което ме кара да се замисля, че е възможно Викси просто да се е оказала на неподходящо място в неподходящ момент. И все пак аз си оставам на две.. от една страна е напълно логично ДжиДжи да е Виктория, но от друга страна... Както каза Лили, sweet_viksi я е посещавала само един път, но възможно ли е само с едно посещение да се настроиш срещу човек и да го обиждаш толкова грубо? И все пак Виктория, каза че не е ДжиДжи, но не даде доказателство. За това нещо ме кара да си мисля, че е тя и въпреки това не съм напълно сигурна...


И една малка отметка! Днес е цветница! Честит имен ден на всички именици! Да сте все така красиви и жизнерадостни, пожелавам ви много успехи в живота, само хубави мигове и всичко каквото пожелаете да ви се сбъдва! Честит имен ден и на мен :D, честит имен ден на Вери - собственичката на този невероятен блог, и на Лили - една от пишещите за блога, и на Цветито (cool_jill) - предполагам, че имаш имен ден :? Пък ако нямаш.. здраве да е :P Извинявам се, ако съм забравила да честитя на някой, ама аз малко не съм наясно с цветята... и така. Оо и да не забравяме! Честит имен ден, Джи-Джи_568! Ако помните Николета, първоначалната собственичка на регистрацията се представяше за Детелина :}
Ами това е от мен за сега... и само да вметна - след още две публикации блога ще има нещо като 200 публикационен рожден ден...

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive