За да не те повтарям,Рали,ще допълня.
За съжаление Джи-Джи отново изтри историята на нашия разговор в темата,в клуб BGwannabe.Тя едва ли ще ви е особено полезна,но за всеки случай съм я съхранила на сигурно място..
Разкритието на Виктория започна,когато ми писа в Facebook,и обикновеният ми разговор с профил,без снимка и под името Виктория Петрова започна.Колкото и упорито да не признава,че това е тя,аз съм почти сигурна.И понеже ми прати молба за приятелство,а аз не я познавам и се усъмних в нея си реших да не я приемам..Подобно нещо се случи и с Хилда,обаче тя я е приела.И тъй като снимката от клуба е същата,като тази публикувана в Facebook ме навежда на мисълта че някой "непознат" се е добрал до нея.
За жалост на Виктория,която само може да се срамува от себе си,някои дребни,но съществени грешки я издават и напълно пасват на цялата история.Остава ни само да се убедим със сигурност и да направим необходимото срещу интригантите,които скараха половината български потребители в стардол.
Искам да помоля,който знае повече да ни пише и да разрешим този проблем.
И всичко това се случи да един ден...Искам да благодаря на Лилия и Ралица,че написаха постовете,за да не се повтаряме,а само да се допълваме..
По темата ще пиша и още..скоро. :)

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive