Здравейте! Имам да ви показвам доста нови и интересни неща. Надявам се да ви изненадам с поне едно от тях.

1. Сигурна съм, че вече разбрахте - Стардол навършва своята 3-та година. Но не си мислете, че няма да има изненади. Вижте какво открих:


Ако сте прочели внимателно сигурно се зарадвахте на факта, че ще ни дават и парички! Аз лично нямям търпение.

2. Нови неща в MiniShop, които ще излязат скоро.



3. Отново пеперудени дрехи в магазина:


4. Току-що излязлата кукла на Kristiina Brask:


5. Всички, които се регистрираха в сайта посочен в клуб Simple_VIP_club най-накрая получиха роклите си.


6. Докато се ровех в шопа, съвсем случайно избрах червен цвят и вижте какво ми се появи на последната страница:


Шал на HOLA... Това доста ме учуди...знаех, че преди е имало такава марка, но да я има и сега в магазина...струва ми се странно...

И накрая искам да ви покажа каква прилика намерих:

4 коментара:

znae6 li koga e to4no 3tiq rojeden den na stardoll :)

da, i az tova 6tqh da pitam.
jonito96

Анонимен каза... петък, април 24, 2009  

wow има Огромна прилика, но хубаво са я издокарали :) роклята е фантастична :) много я искам :(

Ne, ne znam tochnata data.

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive