И така ето и подробностите за дискоклуба NOOXYGEN:
● NOOXYGEN -- превод: БЕЗ КИСЛОРОД.
● Идеята за клуба ми дойде от незнайно къде. Мисълта ми е да създам виртуален клуб където да се провеждат БГ партитата, включително и Българските Star Awards (разбира се, ако Вери и Хани нямат нищо против), а също и партитата за списания като Dainty, Bling, Glow...
● Ще има много съзтезания. Искам да предупредя, че аз не съм богата, нито пък имам редки дрехи, затова не мога да осигуря много ценни или скъпи награди.
● Първото съзтезание ще е, естествено, за канене на хора. Наградата ще е огромно интервю във предстоящия ми проект, за който ще дам подробности на първото парти. Както му е редът, правите тема и т.н. Успех!
● Ще има парти всяка събота на различни теми. Тази събота също ще има. До довечера ще изготвя поканата и ще я покажа тук, естествено.
● За повече информация може да се присъедините към клуб NOOXYGEN.LOUNGE
● Надявам се идеята да ви харесва! Каня ви всички!
P.S. Съзтезанието завършва на 04.04.09г. Ще обявя победителя на партито. :)

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive