1. Ново scenery:


2. Също така намерих нов продукт на Dot. Не съм сигурна какво е, но ми прилича на фон дьо тен. Вижте го:
3. Миналата вечер пуснаха поредната дреха от Hot Buys за месец април - туника. Струва 10$ и е само за суперстарс.


4. В китайския Стардол има нещо като лимитирана колекция от чанти, която все още не е излязла в нашия Стардол. Цените са доста високи, а чантите ги виждам за пръв път.


4. Също така намерих клуб, в който пише как да си вземем 2 безплатни неща, които бяха пуснати в блога преди, но незнаехме къде да ги намерим. Клуба се казва Simple_VIP_Club.
Въпреки, че всичко за безплатните неща е обяснено вътре, аз не успях за си ги взема-мои приятели също. Ако някой от вас е намерил начин, моля да остави коментар тук ( :

7 коментара:

Анонимен каза... сряда, април 22, 2009  

аз също не успях да я взема и даже питах :) eshli_eli , за да разбера нещо и сега чакам отговор :) дано да :) ми отговои и да разбера!

дам и аз вчера намерих клуба и тръгнах да го слагам в блога ми и видях , че нищо не става и се отказах ;( може би е било отдавна вече са свършили подаръците ?

Хора да ви питам като качвате някаква снимка или каквото и да е в сайта как не ви се разваля качеството?аз като кача снимка и веднага се разваля?

Анонимен каза... сряда, април 22, 2009  

az mislq 4e razbrah kak . weri pishi mi po skype za da ti obesnq


ashley1996960

Първо да се представя аз съм Ани и съм нова тук ( в стардола съм willbloom )
За роклята трябва :
1 да си промените държавата на UK
2 от там отивате в клуба и на презентацията точно под роклята пише регистрираи се
3 регвате се в саита които ще се отжори и готово : )
Поне мисля,4е е така : ) Компа ми е развален и не ми дава да си промения държавата

А някой знае ли как мога да намеря продукта на Дот?То не е фон диотен а лип глос(поне така четох някъде)дано стой добре от отдавна чаках:)

Анонимен каза... петък, април 24, 2009  

Благодаря много на wil_bloom, която обясни много добре, но аз не мога да си спомня какъв е email-а на моите родители, защото те не нямт и аз , когато се регистрирвах написах някакъв email и така :( много я искам тази рокля ,защото я ОБУЖАВАМ :D

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive