Здравейте ! Днес ще ви покажа как да си вземете 3 безплатни дрехи , но преди това ще ви покажа какво излезе от днешният Не SuperStar календар .

Днес излязоха "безплатни", както виждате репички :Д. Вчера видях че стардол пусна в суперстарския календар - безпланта диадема, а на нас репички... на всичко отгоре тези репички се оказаха 2 $ . Първоначално като влязох в стардол веднага кликанах на календара за да видя, какъв подарък стардол ни е подготвил без да си печеля паричките - като видях, че това растение е безплатно веднага натиснах Buy, но веднага след това ми излезе едно прозорче на, което пишеше "Sorry you don't have enough StarDollars!" и като го видях веднага след това си спчелих парите и го купих (тогава не знаех, че подаракът ще е репички :Д ). А като влязох в StarPlaza, точно на първата страница - Що е то ? :ДСега вече ще ви покажа как да си вземете тези 3 дрешки, вижте ги:Аз специално много харесвам последната рокля и много се радвам, че я имам .

Ето какво траябва да направите:

btw: Работи се с ръчно proxy.

1. Променете Вашите Proxy настройки с някои от следните:
200.166.248.132 Port 8080
(На мен се получи с първият)
189.14.192.91 Port 8080
189.75.70.245 Port 3128

2. След това отивате на следния линк:
http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=200

3. Направете сценана и я запазете.

4. Готово вече всичко имате .


Ако сте забравили или сте начинаещи в стардол как да се работи с proxy , вижте на Десито поста, където обяснява точно и подробно всичко свързано за proxy.

! КАКТО ВСЕКИ ПЪТ НАПОМНЯМЕ ДА НЕ ЗАБРАВИТЕ ДА ВЪРНЕТЕ НАСТРОЙКИТЕ ТАКА ,КАКТО СИ БЯХА ПРЕДИ !

Това е от мен :) Чао

10 коментара:

Мерси, получих ги : )

klarito

стана мерси и на мене последната рокля ми наи харесва :]

oh za6to pri mene ne stava


simona97

Може ли някой да ми ги вземе?! Моляяя не мисч получава...

rosiwinx

и на мен не ми се получава пробвах и с 4те проксита ама пак нестава =( моля ви някой да ми помогне

maleeeee
mn mn blagodarq 4e si dala varianti zastoto obiknoveno s dadenite proxy nastroiki ne mi stawa mn blagodarq na men mi stana s vtoroto

Хора,моля помогнете!Аз съм съм с опера обаче като следвам стъпките с проксито в старите публикации на Десито-не става губя интернет!Който знае да пише в коментарите или на скайп madlenito

Този коментар бе премахнат от автора.

Аз пък не получих оранжевата рокля.. :(

Анонимен каза... събота, януари 02, 2010  

koga e poblikaciqta na desito.prez koi mesec pishete v stardoll na profil miskatagabi12

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive