На 20.10.2009 /вчера/ от инфаркт е починала Британи Мърфи. 32 годишната актриса отдавна е страдала от сърдечна недостатъчност, но смъртта й изненадва не само феновете, но и семейството й.



Британи е родена през 1977 г. в Атланта, щата Джорджия. Тя израства в Ню Джърси и впоследствие се премества с майка си в Лос Анджелис, за да се отдаде на кариера в киното.

Ще я запомним с филми като "Баровки", "Луди години" и "Осма миля".
Снощи в 23 часа по БТВ cinema даваха филмът "Бракувани" с главни герои - Британи и Аштън Къчър. Можете да гледате повторението в сряда от 11 сутринта по същия канал.

Жалко е, че Холивуд загуби една от най-талантливите си актриси. Мир на праха й.

13 коментара:

Егати..снощи гледах по бтв синема "Бракувани", в който Британи участва и си викам - мн яка актриса .. на другия ден съобщават по новините, че е починила. R.I.P!

P.S: Хипер як банер :)
klarito

Много тъжно голяма актриса беше :/

Наистина е голяма трагедия, но искам само да поправя нещо от медицинска гледна точка. 90% от хората умират от сърдечна недостатъчност, но това не е заболяване, а резултат. Въпросът в момента е какво е причинило сърдечната недостатъчност. Според полицейския доклад смъртта на Британи Мърфи е естествена, което звучи глупаво предвид факта, че тя беше едва на 32 и нито възрастта, нито физическото и' състояние предполагат инфаркт. Близките и' искат разследване и доколкото забелязвам на няколко места се говори за предозирани лекарства.

P.S.: Забравих нещо. Британи е имала връзка с партньора си от "Бракувани" - Аштън Кътчър. Днес той публикува чрез глобалната мрежа Twitter следното: "Мога само да кажа, че светът загуби една малка част светлина. Изказвам искрените си съболезнования на съпруга и невероятната и' майка - Шанън."

Британи наистина беше много чаровна и слънчева, повтарям отново - голяма трагедия.

Този коментар бе премахнат от автора.

мале и аз вчера видях ,че е починала по новините ... ии не можах да повярвам ! Наистина беше голяма актриса . При това е била на 32 години ...

Tova e mnogo gadno. Vi4ki filmi, koito sym gledala s neq mi haresvat adski mnogo! Moite saboleznovaniqq na semeistvoto i ...

О_О Това ми беше като гръм от ясно небе.
Не съм и` била голяма фенка ,нито пък ми е сред любимите актриси ,но само като чух и ............. speechless.
Така се шокирах когато разбрах и за смъртта на Хийт Леджър миналата година <:'(
Толкова талантливи ,толкова млади ... наистина ужасна загуба.

Bella_Black1

Трябва да призная, че новината за смъртта на Хийт я приех много по-тежко. Той все още е в топ 3 на любимите ми актьори и наистина тогава бях в шок. Сега е малко по-различно, да - гадно ми е, че една толкова лъчезарна млада актриса си отиде, но го приемам доста спокойно.

Много тъжно голяма актриса беше R.I.P!

Определено ми беше слабост. Гледала бях няколко филма с нея и преди няколко дена гледах и този с Аштън. Разгледах всичките й филми в Уикипедия и мислех да сваля тези, които намеря. Реших, че си имам нова любимка. През почивните дни ме нямаше и като се върнах казаха, че е починала. Наистина ми е много мъчно за нея (даже за Ейми Уайнхаус бих се натъжила по-малко). И последно да отбележа, че пееше много, ама много хубаво - тя точно с това ме грабна. Винаги съм си мечтаела за глас като нейния.
Не успях да изгледам филмите, докато беше жива, обаче съм твърдо решена да го направя :) Дано е на по-добро място..

R.I.P Mnogo tyjno.Po4inala e tolkova mlada...napravo nqmam dumi...

rali s kakwa programa go napravi spoilera ti molqte kaji 4e mn mi trqbva

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive