Здравейте, всички! Отдавна не съм писала в блога- много съжалявам, но имах много ангажименти и малко време за Stardoll като цяло. Искам да ви кажа, че ще започна да пиша повече постове в блога от днес.
А ето го и първият ми:
Изглежда Stardoll вече не е толкова алчен- вместо 40, дава допълнително 20$ за тези, които искат да станат суперстар:


ВАЖНО!:

Тази оферта е валидна само за коледните празници и е само за тези,

които НЕ са SuperStar!

На Коледа стават чудеса! Това е от мене за сега! Чао! {} ..

6 коментара:

оо да добре ,че го направиха .Аз неустоях и пуснах смс код...е добре де издуржах една нощ и на следващия ден моментално пуснах.Честно казано се радвам,че направиха нещо по въпроса и тази промоция е валидна до 25 декември така,че гледайте да не я изпуснете !

При мен не е така |( И ми даде само 40 стардолара :@

az kogato vidqh publikaciqta vednaga vidqh dali naistina e taka i nqma6e nikakvi bezplatni 20 :@



veni00

predi 15 min. pratih sms no mii dade samo 40$ no 4estno kazano ne sum mn u4udena ne za 1-vi put se razo4arovam ot stardoll.. :(

moje bi ako ve4e si ss ne moje da polu4i6 60 za6toto az ot skoro imam druga registraciq v koqto ne sum ss i tam ot dolu mi pi6e6e +20 FREE :)



veni00

ne be,tolkova li ne razbrahte,ofertata e samo za hora koito NE sa bili nikoga superstari




lotarani

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive