Десн стартира втори конкурс за посетителите на StarDoll от Австрия и Германия, казвам втори защото за втори път на тези две страни е предоставена въможноста да имае още една от трите "Enchanted Dress". Всички си спомяте първата за която proxy-то не работеше добре и почечето то вас не можаха да я вземат.


Но сега инате възможност да
вземете втората Enchanted Dress - една от най- исканите рокли.

Ето как да я вземете:

Важно е да знаете, че ако не сте SuperStar няма да получите роклята!

1. Отидете на следният proxy вървър www.4proxy.de


2. В лентата поставете следният линк:

www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=199


3. Влезте в профикат си.


4. В малката лента поставете следният линк

www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=199

5. Влезте по нормалният начин в StarDoll.

Пред гардеробът Ви трябва да има подаръ
к... ^-^

******************************************************************

12 коментара:

Браво Деси, благодарение на публикацията ти си взех роклята : )

klarito

est na men ne mi stawa :D

Не ми се получи :(

~*~
Candy_P

не ще ;(( хелп ми плс ;( ;[[

Тези, които не са взели роклята - не правите нещата по стъпките... Щом има хоа които са я взели значи проблема не е в моето описание :)

Няма никакъв проблем с взимането на роклята: проксито работи отлично ,следвах всяка стъпка и вече си имам рокличка. ;рр :D

Мерси много Prikazna! ^^

Bella_Black1

Аз направх всичко по инструкцийте , но не стана.... :(

presity

Ако не сте SuperStar не може да вземете роклята...

Гах, пак само за суперстар.. Стардол ми ходи по нервите.
Иначе поздравявам Деси за публикацията. ^.^

мерси стана и на мене последната рокля ми наи харесва :]

Mersiiii <333


marinceto_pz

ne mi stava moje bi e bilo sam za opredelen period ??? az sam ss oba4e.....

magi_99

Club BG.S7AR.BLOG

Ако посещавате блога
сте добре дошли и в
клуба,посветен на него -
BG.S7AR.BLOG

Последователи

Автори

weri_b

rali4ka94

Prikazna

an4etyyy_cherry


Blog Archive